یک میز تی وی قهوه ای زنگ بزرگ که یک صفحه تلویزیون در داخل آن نصب شده است و دارای باکس های افقی و عمودی بوده و در اطراف آن نورپردازی شده است

انتخاب میز برای تلویزیون در دکوراسیون نشیمن

دکوراسیون داخلی منزل

برای دکوراسیون داخلی فضاهایی مانند نشیمن و اتاق تی وی باید المانهای مختلفی را در نظر گرفت. یکی از اجزایی که اهمیت ویژه ای در دکوراسیون این قبیل از فضاهای خانگی دارد میز تلویزیون است که باید در انتخاب آن نکات مختلفی را بررسی نماییم. در این نوشته به نکاتی مهم در انتخاب میز برای تلویزیون از نظر سبک و ابعاد فضا ، چیدمان اتاق ، جنس و ابعاد میز پرداخته می شود.

 

در این ویدئو انواع مدل های  میز تلویزیون مدرن ، میز تلویزیون دیواری ، میز تلویزیون کلاسیک نمایش داده شده است.

سبک های دکوراسیون اتاق تلویزیون

در دنیای مدرن امروز تلویزیون یکی از مهم ترین المان های اساسی و جدایی ناپذیر اتاق نشیمن است. با پیشرفت تکنولوژی، تلویزیون از یک جعبه بزرگ ساده به طرح های مختلف مانند دیواری و غیر دیواری با ابعاد متنوع تبدیل شده است بنابراین طراحی میزهای تی وی نیز شاهد تحولی چشمگیر بوده اند. در زمان انتخاب میز تی وی برای اتاق های نشیمن و تی وی روم ، ضروری است که زیبایی و عملکرد میز در دکوراسیون فضا را نیز در نظر بگیریم. متریال، رنگ و ویژگی های ذخیره سازی مانند (کشو و کابینت) باکس تلویزیون به تعیین دکور مناسب برای اتاق نشیمن و تی وی روم کمک می کند. میز تلویزیون علاوه بر تأثیری که به تنهایی روی دکوراسیون می گذارد، همچنین این امکان زا به شما می دهد تا از اشیاء تزئینی مانند گلدان یا آباژور رومیزی در کنار آنها استفاده نمایید و دکوراسیون محیط را زیباتر کنید.

فضای اتاق نشیمن با دکوراسیون به سبک مدرن و مبلمان راحتی طوسی و یک تلویزیون ال ای دی بزرگ و یک گلدان برزگ در کنار تلویزیون بر روی میز دارای تجهیزات جانبی با یک لوستر مدرن

انتخاب میز برای تلویزیون بر اساس سبک دکوراسیون داخلی منزل

قبل از این که میز تلویزیون مورد علاقه خود را انتخاب کنید در ابتدا باید به چند سوال درباره طرح و سبک تی وی روم یا اتاق نشیمن پاسخ دهید. انتخاب باکس زیر تلویزیونی از منظر سبک ، طراحی آن بسیار مهم است ، به این دلیل که این انتخاب ممکن است برای سال ها در اتاق نشیمن خانه در زمان تماشای تلویزیون و هنگام برگزاری مهمانی های خانوادگی جلوی چشمان شما و میهمانانتان باشد بنابراین قبل از انتخاب میز مناسب باید به دکوراسیون داخلی خانه و سبک اتاقی که تلویزیون در آن قرار دارد توجه نمایید.

میز تی و ی یه رنگ سفید می باشد که به صورت قفسه باز می باشد و صفحه نمایشگر آن در قسمت سمت راست میز تی وی قرار دارد و در روبه روی آن دو بالشتک صورتی می باشد و داخل قفسه های این میز نمایشگر حاوی لوازم جانبی و تزیینی می باشد.

میز تی وی پایه دار به سبک قفسه باز

از نظر سبک لازم است تصمیم بگیرید که یک میز دارای پایه با قابلیت جابجایی می خواهید یا میزی که قابلیت متصل شدن به دیوار را داشته باشد و آیا باکس صفحه نمایشی با کشو و کابینت می خواهید یا تنها میزی که توسط قفسه های باز  به قسمت های کوچک تر مکعبی تقسیم می شود. تصویر بالا یک مدل میز تلویزیون سفید را نمایش می دهد.

هنگام انتخاب میز نمایشگر، اطمینان حاصل کنید که مطابق با علایق و سبک زندگی شما باشد. دکوراسیون به سبک کلاسیک و سبک مدرن از مواردی هستند که می توانید برای دکوراسیون فضای نشیمن یا اتاق تی وی خود انتخاب کنید.

نمایشگری با قالبی قهوه ای رنگ به صورت برجسته به دیوار نصب شده است و میز تلویزیون دیواری با ترکیب رنگ های قهوه ای روشن و تیره می باشد که به صورت قفسه بندی مجزا از هم نیز تشکیل شده است که روی آن ها دو عدد شمع و کتاب و یک گلدان سفید و چندین کتاب می باشد.

میز تی وی به سبک مدرن تی وی روم

دکوراسیون اتاق تلویزیون به سبک مدرن

در دکوراسیون مدرن اتاق تی وی مبلمان و دیگر اسباب  می توانند بسیار متنوع انتخاب شوند. برای مثال میز تی وی مدرن به نحوی طراحی شده است که معمولا به دیوار متصل شده و المانی هماهنگ و یکپارچه به وجود می آورد. غالبا  در طراحی میزهای نمایشگر مدرن، طراح بر روی سادگی و عملکرد آن متمرکز می شود.

در حال حاضر طیف گسترده ای از این میز های زیر تلویزیونی  مدرن با سبک و سیاق های متنوعی طراحی شده است. اواسط دهه اخیر میز تی وی هایی به سبک مدرن طراحی و به بازار عرضه شده اند که بعضا چیدمان آنها در میان وسایل آشپزخانه در سبک کلاسیک نامناسب به نظر می رسد.

برای آشنایی بیشتر با سبک مدرن در مبلمان اتاق تلویزیون مقاله ” انواع میز های مدرن مناسب برای تلویزیون ” را مطالعه نمایید.

میز تی وی دیواری مدرن به صورت کشویی می باشد و صفحه نمایشگر در قالبی سفید رنگ بر روی بدنه میز به صورت برجسته متصل شده است و رنگ کشو ها به صورت قهوه ای مات و رنگ بدنه میز تی وی دیواری قهوه ای روشن در چیدمان د اخلی منزل می باشد.

نمونه ای از میز تی وی دیواری به سبک مدرن

بسیاری از میز های نمایشگر مدرن از قسمت های منحصر به فردی تشکیل شده اند که به عنوان قطعات مجزا از هم عمل می کنند و نکته ای که درباره میز تی وی مدرن وجود دارد این است که هنگام طراحی آن، اغلب از رنگ های تند استفاده می شود، به این دلیل که دارای نورپردازی ویژه ای هستند که به میز نمایشگر رنگی شاد و زنده می بخشد. هر یک از این عوامل یکی از جنبه های به روز و مدرن بودن این سبک از دکوراسیون داخلی می باشد.

برای خرید میز تلویزیون به بخش فروشگاهی سایت چوبیکانو مراجعه نمایید.

میز زیر تلویزیونی دیواری با ترکیب رنگ های قهوه ای تیره و سفید ذر چیدمان خانه می باشد که به صورت کشویی است و صفحه نمایشگر بر روی دیوار پشتی آن نصب شده است و در قسمت بالای آن یک قفسه باز می باشد که روی آن یک مجسمه طلایی رنگ و دو قاب عکس می باشد.

نتیجه گیری مختصر برای انتخاب میز تی وی

انتخاب سبک کلاسیک برای اتاق تلویزیون

انتخاب سبک کلاسیک در دکوراسیون اتاق نشیمن یا اتاق تی وی وابسته به المانهای دیگر موجود در فضا است به بیان دیگر می توانید با توجه به وسایل دکوراسیون منزل خود سبک میز مورد نظرتان را مشخص کنید.

معمولا جنسی که در استایل کلاسیک برای میز تی وی  استفاده می کنند بسته به سلیقه و نظرات می تواند از شیشه، چوب، فلز، ام دی اف و یا ترکیبی از آن ها باشد. برای انتخاب میز زیر تلویزیونی کلاسیک باید به الزامات خانوادگی خود توجه نمایید.

میز تلویزیون کلاسیک کشویی و قفسه باز به رنگ قهوه ای مات می باشد و در زمینه ای سفید قرار گرفته است و دارای پایه های کوتاه می باشد و کشو های آن به صورت نیمه باز در دکوراسیون اتاق نشیمن می باشد.

میز تی وی کلاسیک ساده

به عنوان مثال اگر در خانواده فرزند خردسالی دارید،حتما قبل از انتخاب میز نمایشگر به سبک آن فکر کنید، به دلیل این که اگر شما طرحی با درب های شیشه ای را انتخاب کنید ممکن به دلیل شکننده بودن شیشه برای کودک شما خطراتی را به وجود بیاورد. با این تفاسیر می توانید از طرح های قفسه باز استفاده کنید که آن هم مشکلات خود را دارد و نیاز به گردگیری مداوم و منظمی دارد بنابراین اگر وقت یا حوصله تمیز کاری روزانه را ندارید می توانید از میزهایی که دارای کشو و کابینت چوبی یا فلزی باشند نیز انتخاب کنید.

همچنین ویژگی که این گونه میز ها دارند می توان به پنهان کردن خرده ریز ها داخل این کشو ها و کابینت ها اشاره کرد که باعث مرتب و منظم بودن فضای نشیمن می شود. اینها سوالات مهمی است که باید جواب آنها را در ذهن داشته باشید تا در مسیری درست و با علم بر  آنچه که برای شما و فضای شما مناسب است قرار بگیرید، در غیر این صورت می تواند انتخاب در بازار با توجه به تنوع سبک های میز تی وی کمی طاقت فرسا شود.

برای اطلاع از قیمت میز تلویزیون به بخش فروشگاهی سایت چوبیکانو مراجعه نمایید.

میز تی وی دیواری به رنگ قهوه ای تیره موجود می باشد که نمایشگر در وسط این میز تی وی به روی بدنه آن متصل شده است و روی قفسه باز شیشه ای آن یک گلدان سفید با گل های صورتی رنگ قرار دارد و در کنار میز به سمت گوشه دیوار گلدان فید دیگری نیز قرار گرفته است و در قسمت بالایی این میز دو کوزه با رنگی مشابه نیز چیدمان شده است.

بررسی میز تی وی از نظر کاربرد

انتخاب میز تی وی براساس کاربرد

نکته اساسی دیگری که باید هنگام انتخاب  میز تی وی در نظر بگیرید، نوع کاربرد باکس زیر تلویزیون است. میزهای نمایشگر علاوه بر اینکه محل قرار دادن تلویزیون هستند، می توانند به طرز باورنکردنی همه کاره باشند و گزینه های مناسبی برای نگهداری تجهیزات جانبی تلویزیون و وسایل پذیرایی اتاق نشیمن باشند. البته همه اینها به خود شما و نیازهای شما بستگی دارد.

اگر برای وسایل جانبی به فضای زیادی احتیاج دارید، میز تی وی ای را انتخاب کنید که فضای بیشتری برای قرار دادن وسایل داشته باشد. همچنین ممکن است میز انتخابی شما باکس هایی متصل به بدنه داشته باشد که بتوانید بدون سوراخ کردن دیوار دکوراسیون اتاق را تغییر دهید.

تصمیم گیری بین طرح های میز نمایشگر با قفسه های باز ، کابینت دار یا میز دارای کشو ، بیشتر به سلیقه شخصی و یا ظاهر چیدمان فضا که بتواند محیط اتاق نشیمن را متعادل کند، برمی گردد.

میز زیر تلویزیونی به رنگ سبز یشمی به صورت کشویی و قفسه باز می باشد که صفحه نمایشگر به روی آن قرار گرفته است و اطراف آن با وسایل تزیینی چیدمان شده است و داخل قفسه های باز میز خرده ریز هایی مانند کتاب و ظروف قرار دارد.

میز زیر تلویزیونی به صورت کشویی و قفسه باز

اگر در حال حاضر لوازم تزیینی زیادی را در اتاق نشیمن برای میهمانان و خانواده به نمایش گذاشتید پس نیاز به یک میز تی وی قفسه بسته یا کابینتی دارید تا با قرار دادن وسایل در آن بتوانید از دیده شدن برخی وسایل اضافی و شلوغی بیش از حد جلو گیری کنید.

از طرفی لازم نیست حتما از میز تی وی های کابینت دار با درب چوبی یا فلزی برای پنهان کردن برخی وسایل استفاده کنید، می توانید از میز های نمایشگر کابینتی با درب های شیشه ای تیره استفاده کنید. علاوه بر آن با قرار دادن دستگاه های صوتی و تصویری داخل این قفسه ها به دلیل سیگنال پذیر بودن مادون قرمز برای این درب ها قادر خواهید بود لوازم صوتی و تصویری را از راه دور با ریموت کنترل نمایید.

میز تی وی دیواری در تصویر می باشد که صفحه نمایشگر به دیواره میز تی وی در قسمت مرکزی آن نصب شده است و میز تی وی دیواری به صورت قفسه باز می باشد که بر روی این قفسه ها وسایل تزیینی چیدمان شده است و رنگ این میز به صورت ترکیبی قهوه ای تیره و روشن می باشد

میز نمایشگر دیواری به صورت کشویی و قفسه باز

برای کسانی که مایلند میز تی وی کابینت دار آنها در کانون توجه باشد، می توانند یک دیوار کامل را  به آن اختصاص دهند ، مانند این شاهکاری که در نمونه بالا مشاهده می کنید. در اینجا، دیوار تا حدی از لایه هایی با بافت چوبی پوشانده شده که با ساختاری  نامتقارن فوراً توجه را به سمت نمایشگر جلب می کند. بعلاوه، این میز تی وی  با دیوارهای سفید تضاد چشمگیری ایجاد می کند و به این استراکچر تک رنگی نیز رنگ می بخشد. چیدمان منحصر به فرد آن نیز همچنین فضای مناسبی را برای نمایش لوازم تزیینی  فراهم می نماید.

میز زیر تلویزیونی سفید کابینتی است که قسمت کابینتی آن به صورت چوبی می باشد و نمایشگر بر روی آن قرار گرفته است و سمت راست نمایشگر بر روی میز گلدان فیروزه ای رنگی قرار دارد و روبه روی میز نمایشگر نیز میز چوبی دیگری قرار گرفته است و در گوشه کناری میز تی وی گیتاری موجود می باشد و در بالای گیتار برگ های سبزی اویزان شده است.

انتخاب میز زیر تلویزیونی از نظر چیدمان در اتاق نشیمن و تی وی روم

اهمیت چیدمان در انتخاب میز زیر تلویزیونی

قبل از انتخاب میز نمایشگر برای فضای نشیمن، در نظر گرفتن چیدمان اتاق و موقعیت تلویزیون در آن ضروری است. اگرچه اکثر میز های تی وی را می توان با چیدمان فضای اتاق تطبیق داد، اما اگر اندازه و سبک آن با طرح اتاق نشیمن هماهنگ نباشد، از لحاظ زیبایی جلوه جذابی نخواهد داشت.

قبل از برنامه ریزی برای بقیه مبلمان اتاق نشیمن، باید فضا و موقعیتی را که میز نمایشگر اشغال می کند نیز در نظر بگیرید تا مطمعن شوید که اتاق کوچک به نظر نرسد. بهتر است قبل از شروع جستجوی یک میز تی وی اصول اولیه را با هم بررسی کنیم. اولین قدم برای شروع آنست که ابعاد اتاق و چیدمان فضا را بر روی یک ورق کاغذ پیاده کنید.

طرح کنونی اتاق خود را در نظر بگیرید و به این پرسش ها پاسخ دهید، آیا از طرح موجود راضی هستید؟ برای اینکه میز به خوبی در فضا نمایان شود به چه ابعادی نیاز دارید؟ آیا در انتخاب ارتفاع وعمق میز محدودیت دارید؟

میز زیر تلویزیونی به رنگ سفید همراه با روکشی چوبی در سطح و دور تا دور آن وجود دارد که تی وی در بالای آن به دیوار پشتی با رنگ زمینه سفید نصب شده است و کف خانه به صورت پارکت روشن می باشد و موکتی طوسی رنگ رو ی آن انداخته شده است و میز اوپن سفیدی همراه با صندلی در این فضای اتاق نشیمن دیده می شود.

استقرار میز تی وی در فضای نشیمن به صورت 360 درجه

در نظر داشته باشید که ابعاد فضایی که برای تماشای تلویزیون در نظر می گیرد باید با ابعاد اتاق نشیمن همخوانی داشته باشد. در حال حاضر یک دیدگاه کلی نسبت به دکوراسیون اتاق نشیمن بزرگ وجود دارد که نمایشگر به دیوار پشت متصل می شود. در خانه های مدرن غالبا چیدمان و دکوراسیون اتاق نشیمن باید به گونه ای حالت 360 درجه داشته باشد که زاویه دید راحت تری را برای اعضای خانواده و میهمانان فراهم سازد.

با وجود همه این عوامل ذکر شده می توانید طرحی رای تلویزیون اهمیت ویژه ای دارد اگر تمایل دارید که تی وی روم و یا نشیمن تاریک تری داشته باشید باید رنگ میز را از چوب های روشن تر مانند بلوط  و رنگ سفید استفاده کنید که باعث تضاد زیبایی در میان میزان نور فضای اتاق می شود. از طرف دیگر اگر امکان کنترل نور در اتاق وجود دارد، میتوانید از میزهای تیره تر با رنگ خاکستری دودی و همچنین رنگ گردو یا رنگهای مشکی مات برای جلوه سازی  اتاق استفاده نمایید.

برای مشاهده انواع مدل های میز تلویزیون کلاسیک به بخش فروشگاهی سایت چوبیکانو مراجعه نمایید.

یک میز تی وی چوبی با رنگ ترکیبی سفید و قهوه ای می باشد که در بالای ان خطوط یک صفحه نمایشگر رسم شده است و در کنار میز یک آباژور سفید و گلدان های سفید رنگ قرار گرفته است و کف زمین هم به صورت پارکت چوبی کرم قهوه ای می باشد

انتخاب میز تی وی با در نظر گرفتن ابعاد

بررسی ابعاد تلویزیون و فضای قرارگیری آن

در سال های اخیر تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی با ابعاد متنوعی در بازار عرضه شده است که عموما سازندگان توصیه می کنند بر اساس ابعاد فضا سایز تلویزیون را انتخاب نمایید. در انتخاب میز زیر تلویزیونی از دیدگاه ابعاد ، بررسی دو فاکتور بسیار مهم است اول سایز تلویزیون انتخابی و دوم زاویه ارتفاع دید ، که این دو فاکتور باید در هنگام انتخاب یک میز تی وی در نظر گرفته شود.

یک تصویر زمینه سفیدی وجود دارد که صفحه نمایشگر دیواری در بالای یک میز تی وی رسم شده است ودر اطراف آن ها عرض و ارتفاع به صورت انگلیسی مشخص شده است

نمایشی از عرض و ارتفاع میز زیر تلویزیونی و اندازه صفحه نمایشگر

اندازه گیری نمایشگر و فضای اتاق

سایز تی وی به صورت مورب اندازه گیری می شود در حالی که اندازه گیری میز نمایشگر به صورت افقی می باشد. بنابراین صفحه تخت 50 اینچی نمایشگر ممکن است برای میز تی وی 50 اینچی مناسب نباشد.

برای انتخاب عرض مناسب میز نمایشگر نباید فقط به زیبایی آن توجه نمود، استفاده از میزی که برای نمایشگرتان بسیار کوچک یا بزرگ باشد علاوه بر اینکه تمرکز بر صفحه نمایشگر را پایین می آورد ریسک و خطر واژگونی آن را بالا می برد.

برای پیدا کردن میز تی وی مناسبی که نمایشگر را در خود جای دهد و علاوه بر آن فضای مناسبی برای لوازم جانبی تی وی وامکان دسترسی های دیگر را فراهم کند، لازم است که هر دو سایز صفحه نمایشگر و ابعاد فضای مورد نظرتان را در نظر بگیرید.

جدول ابعاد صفحه نمایشگر در سمت چپ جدول و حداقل اندازه میز تی وی در سمت راست جدول نیز نوشته شده است.

جدولی از حداقل اندازه میز تی وی با توجه به ابعاد صفحه نمایشگر

به عنوان یک قانون کلی ، در تصویر حداقل مقادیر اندازه عرضی که باید یک میز تی وی با توجه به اندازه صفحه نمایشگر داشته باشد را فراهم آوردیم.

  • برای پیدا کردن عرض تی وی مناسب ابتدا از گوشه صفحه نمایشگر تا لبه دیگر آن را اندازه گرفته و سپس برای یافتن حداقل اندازه میز باکس آن 5 سانتیمتر به عدد بدست امده اضافه کنید.
  • در حالت ایده آل، میز تی وی باید از دو طرف تلویزیون بین 10 تا 15 سانتیمتر فضا برای جای گیری لوازم تزیینی ، پریز برق یا دستگاه های دیجیتالی داشته باشد ، هر چند که نیاز است محدودیت فضای اتاق نشیمتان را هم در نظر بگیرید.
  • فضایی را که برای میز در نظر گرفته اید اندازه گیری کنید و فاصله 15 سانتیمتری را در دو طرف آن اضافه کنید تا امکان دسترسی به کابل ها فراهم شود.
یک زن و مرد سیاه پوست بر روی کاناپه بنفش رنگی نشسته اند و به تی وی نگاه می کنند و صفحه نمایشگر به روی میز زیر تلویزیونی سفیدی قرار گرفته است.

بررسی زاویه ارتفاع دید نسبت به نمایشگر

یافتن زاویه ارتفاع دید

برای محاسبه زاویه ارتفاع دید باید در نظر داشته باشید که مرکز تلویزیون هنگامی که بر روی مبل نشستید باید با خطوط زاویه دید شما منطبق باشد. برای این کار به نکات زیر توجه نمایید:

  • هنگامی که نشسته اید، از فاصله زمین تا سطح دید چشم را اندازه بگیرید.
  • فاصله ارتفاع تی وی از زمین تا سقف را بدست آورید.
  • نصف ارتفاع نمایشگر را از جایی که نشسته اید کم کنید تا ارتفاع صحیح میرز تی وی را پیدا کنید.

این اندازه گیری می تواند متفاوت باشد و به فاصله نزدیک یا دور بودن از محل نشستن تا تلویزیون بستگی دارد. بهترین میزان فاصله دید پیشنهادی، دو برابر اندازه صفحه نمایشگر می باشد. به فرض مثال، اگر تلویزیون 60 اینچی دارید نیز بهترین فاصله دید آن سه متر  می باشد.

میز نمایشگر چوبی به رنگ کرم تیره در تصویر قرار دارد که به صورت قفسه باز و بسته می باشد وم از نوع پایه کوتاه است که تلویزیون در بالای آن بر روی دیوار پشتی نصب شده است و در تصویر آن یک موج خروشان می باشد و در قسمت روی میز نیز تعدادی گلدان و یک آباژور قهوه ای رنگ چیدمان شده است.

بررسی باکس تلویزیون از لحاظ جنس

انتخاب جنس میز نمایشگر

می توان گفت جنسی که برای میز نمایشگر خود انتخاب می کنید، میزان هماهنگی آن با بقیه چیدمان های اتاق نشیمن شما را مشخص می کند. می توانید جنس باکس تی وی را از بین چوب ، ام دی اف ، فلز و شیشه یا ترکیبی از این مواد که زیبایی خانه شما را منعکس می کند، با توجه به نکاتی که در نظر دارید تعیین نمایید. در ادامه سعی شده است که ویژگی های هر یک از این موارد ذکر شده را به صورت خلاصه بررسی کرده تا با ذهنی باز بتوانید جنس میز تی وی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

یک صفحه نمایشگر بزرگی روی یک میز زیر تلویزیونی چوبی به رنگ قهوه ای روشن قرار دارد و در کنار میز گلدان سفید رنگی می باشد و در داخل قفسه میز تلویزیون لوازم جانبی آن قرار گرفته است

نمونه ای از میز تی وی چوبی

میز تی وی چوبی

میز تلویزیون چوبی جذاب ترین ایده برای گرمی بخشیدن به بافت اتاق می باشد. این نوع میز ها معمولا دارای استحکام و دوام طولانی می باشند و در طیف گسترده ای از رنگ و لعاب های مختلف قرار می گیرد، به  همین علت می تواند با زیبایی خانه شما هماهنگ گردد.

انتخاب چوب سخت مانند بلوط، ساج، یا افرا برای ساخت و ساز دارای کیفیت بهتر و طول عمر بیش تری می باشند. علاوه بر آن  در خانه هایی با چیدمان سبک کلاسیک می توان از رنگ تیره و برای دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن به سبک مدرن بهتر است که از میز زیر تلویزیونی مدرن با طرح روشن استفاده نمود.

برای دیدن انواع مدل های میز تلویزیون چوبی جدید به بخش فروشگاهی سایت چوبیکانو مراجعه نمایید.

میز تی وی از جنس ام دی اف با رنگ قهوه ای تیره است که روی آن لوازمی مانند شمعدان و ظرف طلایی رنگ و دو عدد گلدان که یکی از آن ها روی تعدادی کتاب قرار گرفته است و صفحه نمایشگر در قسمت بالای میز به روی دیوار نصب شده است

نمونه ای از میز نمایشگر ام دی اف

انتخاب ام دی اف برای بدنه میز زیر تلویزیونی

به طور کلی ام دی اف ماده ای است که از چوب با درصدی کم تر تولید شده است و جایگزینی مقرون به صرفه برای چوب می باشد. ام دی اف از لایه های چوبی به هم چسبیده ساخته شده و دارای مواد استحکام بخشی است که ظاهر دانه چوب را بدون وزن نشان می دهد. میزهای نمایشگر ام دی اف بهترین گزینه برای میز تلویزیون دیواری می باشند.

انتخاب میز تلویزیون ام دی اف  همراه با طرحی از خطوط صاف و خنثی برای چیدمان مدل اسکاندیناوی مناسب می باشد و یا برای داشتن خانه ای به سبک روستایی می توانید به دنبال قطعه ای ضد زنگ با قالب تخته ای باشید.

انواع مدل های میز تلویزیون دیواری ام دی اف را در بخش فروشگاهی سایت چوبیکانو ببینید.

یک میز تلویزیون فلزی با ترکیبی از لایه چوبی به رنگ قهوه ای تیره می باشد و صفحه نمایشگر بالای میز به دیوار پشتی طوسی رنگی که دارد متصل شده است و یک ساعت در کنار تی وی دیده می شود. و یک قاب عکس و دو عدد شمع نیز روی میز تی وی قرار دارد.

تصویری از میز تی وی فلزی

میز فلزی برای تلویزیون

میز تی وی فلزی دوام بالایی داشته و نیاز آن به تعمیر بسیار کم است بنابراین این میز های نمایشگر فلزی از لحاظ کارکرد گرینه بسیار مناسبی هستند. به دنبال میز هایی با قالب های فلزی در فولاد با وزن سنگین، آهن یا آلومینیوم باشید و از سبک های لوله ای خودداری کنید، زیرا ظرفیت وزن کمتری دارند. اطمینان حاصل کنید که فلز دارای روکش پودری یا مقاوم در برابر زنگ زدگی باشد تا از خوردگی جلوگیری نماید.

میز های نمایشگر فلزی برای سبک خانه های صنعتی یا مدرن شهری یک گزینه عالی است اما همچنین می تواند جذابیت روستایی را به خانه هایی با چنین سبکی اضافه کند.

یک میز تی وی شیشه ای که به صورت اینه ای و براق در دکوراسیون داخلی منزل قرار گرفته است و روی آن تلویزیون سیاهی قرار گرفته است و در کنار آن لوازم تزیینی مثل مجسمه طلایی رنگ و گلدان سفید رنگی قرار گرفته است و در بالای تی وی سه تابلو بر روی دیوار پشتی ان که طوسی رنگ است نصب شده است.

تصویری از میز زیر تلویزیونی شیشه ای

استفاده از شیشه و آیینه در ساخت میز تی وی

شیشه شفاف ظاهری روشن و درخشان را به تلویزیون شما می بخشد که علاوه بر آن  یک اتاق کوچک را می تواند بزرگتر نشان دهد و برای نمایش وسایل تزئینی بسیار مناسب می باشد. میز تلویزیون آینه ای در صورت ترکیب با یک قاب فلزی در یک ترکیب عالی، با ایجاد جلوه ای یکپارچه سازو جذاب  با المان های خانه شما عالی هستند.

انواع مدل های میز تلویزیون آینه ای جدید و شیشه ای در بخش فروشگاهی سایت چوبیکانو را ببینید.

در تصویر یک میز زیر تلویزیونی سفید کشویی در دکوراسیون داخلی منزل قرار دارد که صفحه نمایشگر بر روی آن می باشد و رو به روی آن مردی به روی مبل نشسته است و کنار میز تی وی کمدی قرار دارد که در داخل قفسه های آن با وسایل تزیینی چیدمان شده است.

انتخاب میز تی وی از نظر انواع مدل

بررسی انواع مدل های میز تی وی

طرح های میز نمایشگر کابینتی یا کشویی  به سبک های مختلفی از قبیل ( دیواری ، صندوقی ، سینمایی ، پایه کوتاه ) ارائه می شود، که در ادامه جدیدترین انواع مدل میز تلویزیون را به صورت خلاصه بررسی می کنیم.

میز نمایشگر دیواری چوبی در دکوراسیون داخلی منزل می باشد که که تلویزیون به دیواره چوبی میز که به رنگ قهوه ای روشن است نصب شده است و روی میز تی وی دیواری یک گلدان سفید رنگی قرار دارد و زمینه دکوراسیون به رنگ طوسی می باشد.

نمونه ای از میز تی وی دیواری

باکس تی وی دیواری

طرح دیواری یکی از رایج ترین نو میز تی وی در اتاق نشیمن خانه های لوکس می باشد. باکس تلویزیون دیواری به عنوان یک پس زمینه ای باریک و جذاب برای تلویزیون نصب شده روی آن عمل می کند و فضای بسیار کمی را اشغال می کند.با این وجود برای این کار ابتدا باید یک دیوار داخلی متناسب به ابعاد نمایشگر و … سفارش سازی شود.

برای مشاهده انواع  مدل میز تلویزیون دیواری به بخش فروشگاهی سایت چوبیکانو مراجعه نمایید.

میز تی وی سینمایی در تصویر به عنوان یکی از چیدمان های منزل وجود دارد که به صورت قفسه باز و قفسه بسته می باشد و بخشی از این قفسه ها به صورت شیشه ای تیره می باشد و بخش های قفسه باز هم دارای لوازم جانبی می باشد و نمایشگر در مرکز این میز تی وی قرار گرفته و دیوار پشتی آن به رنگ خاکستری است.

نمونه ای از میز تی وی سینمایی

میز زیر تلویزیونی سینمایی

مدل سینمایی میز تی وی برای سالن های نشیمن بزرگ ایده آل است و می تواند به عنوان یک فضای نشیمن جذاب برای خانواده طراحی شود. این میز فضای جادار و بزرگی را برای نگهداری دیگر لوازم الکتریکی مثل دستگاه دی وی دی و وسایل تزیینی دیگر مانند کتاب و … را فراهم می سازد. علاوه بر این می توانید دسترسی سریع به هر کدام از دستگاهی که به نمایشگر متصل است همانند دستگاه پخش  دی وی دی داشته باشید.

میز تی وی صندوقی به رنگ قهوه ای سوخته در تصویر جزء یکی از چیدمان های منزل می باشد که صفحه نمکایشگر سیاه در مرکز آن قرار گرفته است این میز به صورت قفسه باز و کابینتی می باشد که در داخل آن ها با وسایل جانبی پر شده است.

تصویری از میز تی وی صندوقی

میز صندوقی برای تلویزیون

مدل صندوقی اشاره دارد که تی وی داخل قالب درونی از بوفه بدون برجستگی یا نقطه کانونی قرار می گیرد و صفحه نمایشگر با به اصطلاح بوفه ویترینی ادغام می گردد که می توانید در تصویر مشاهده نمایید.

میز تی وی پایه کوتاه قهوه ای رنگ در زمینه ای سفید از دکوراسیون خانه قرار گرفته است که به صورت کشویی می باشد و صفحه نمایشگر کوچکی به روی آن قرار دارد. و یکی از کشو های میز تی وی به صورت نیمه باز می باشد.

تصویری از میز تی وی پایه کوتاه

میز پایه کوتاه تلویزیون

میز های پایه کوتاه ارتفاع کمی دارند و در طول دیوار امتداد می یابند. این باکس های تی وی برای فضای نشیمن هایی مناسب است که محدود و تعداد مبلمان کمی دارند به همین خاطر صفحه نمایشگر زاویه دید استانداردی پیدا می کند.

میز زیر تلویزیونی دیواری با ترکیب رنگ های قهوه ای تیره و سفید ذر چیدمان خانه می باشد که به صورت کشویی است و صفحه نمایشگر بر روی دیوار پشتی آن نصب شده است و در قسمت بالای آن یک قفسه باز می باشد که روی آن یک مجسمه طلایی رنگ و دو قاب عکس می باشد.

نتیجه گیری مختصر برای انتخاب میز تی وی

برای آشنایی بیشتر با انواع میزهای تلویزیون دیواری مقاله ” معرفی طرح های میز دیواری برای تلویزیون ” را مطالعه نمایید.

به عنوان یک نتیجه گیری نهایی برای انتخاب دکوراسیون تلویزیون در نشیمن و تی وی روم به این نکات توجه نمایید:

  • نوعی از میز تی وی را انتخاب کنید که بین سبک و عملکرد تعادل مناسبی را ارائه دهد و متناسب با نیازهای فضای شما باشد.
  • برای امنیت و راحتی بیشتر قبل از خرید میز باکس ، اندازه گیری عرض تلویزیون و ارتفاع دید ضروری است.
  • جنسی که برای میز نمایشگر خود انتخاب می کنید، میزان هماهنگی آن با بقیه چیدمان های اتاق نشیمن شما را مشخص می کند. از بین چوب، ام دی اف، فلز و شیشه یا ترکیبی از مواد که زیبایی خانه شما را منعکس می کند، تعیین نمایید.
  • میز های تی وی باید ویژگی های کافی برای افزایش عملکرد مانند قفسه های قابل تنظیم، فضای جای گیری لوازم جانبی دیجیتال و مدیریت کابل را ارائه دهند.

برای دیدن انواع مدل های میز تلویزیون جدید به بخش فروشگاهی سایت چوبیکانو مراجعه نمایید.

منبع:  homify ,interiorsonline, foter

هیات تحریریه چوبیکانو نگاه شما را ارج می نهد

ارتباط با ما

خرسندیم که نقطه نظرات شما را بخوانیم ثبت پاسخ هیات تحریریه چوبیکانو را از طریق پیامک به شما اطلاع می دهیم
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سپهر 1400 | 07 | 08

    سلام باکس تی وی فرقش با میز تلویزیون چی هستش دقیقا؟

    • هیات تحریریه چوبیکانو 1400 | 07 | 08

      سلام وقت شما بخیر
      باکس تی وی نیز نوعی میز تلویزیون به حساب می آید. معمولا باکس به میز تی وی هایی گفته می شود که اطراف تلویزیون را در بر می گیرند.
      برای اطلاعات بیشتر و مشاهده انواع میز تلویزیون شیک به فروشگاه چوبیکانو مراجعه نمایید.

مشاوره و بازدید حضوری
سفارش سازی
بهترین قیمت
تحویل در محل

چوبیکانو تلفیق خلاقیت و نوآوری از سرزمین هنر و زیبایی ایران ©2020