یک باکس تی وی دیواری مدرن با دیوار پشتی سرامیک خاکستری همراه با دیواره چوبی و شیشه ای می باشد که دارای کشو هایی با رنگ مشکی نیز می باشد و صفحه نمایشگر در وسط ذیواره سرامیکی نصب شده است و اتاق نشیمن دارای یک پنکه سقفی قهوه اغی رنگ نیز می باشد و یک میز گرد مانند چوبی به رنگ قهوه ای روشن روبه روی تی وی قرار دارد.

انواع میز های مدرن مناسب برای تلویزیون

دکوراسیون داخلی منزل

امروزه با پیشرفت دنیای مد و تکنولوژی، مبلمان اتاق نشیمن و تی وی روم نیز به سمت به روز شدن می رود. انتخاب یک میز مدرن برای تلویزیون می تواند در چیدمان خانه به سبک مدرن نقش بسیار پر رنگی را داشته باشد. در این مقاله به معرفی طرح های سبک مدرن برای میز های زیر تلویزیونی پرداخته و انواع دسته بندی این جزء از مبلمان منزل را بررسی می نماییم.

 

در این فیلم نمونه هایی از انواع میز تلویزیون مدرن از جمله میز ال سی دی دیواری  ، میز تلویزیون آینه ای ، میز تلویزیون ام دی اف ، میز تلویزیون چوبی  ، میز تلویزیون سفید  را مشاهده می کنید.

طراحی میزهای سبک مدرن برای تلویزیون

در طراحی میز مدرن برای تلویزیون در اتاق های نشیمن از خطوط صاف و منظم استفاده می شود. همه ی برش ها و برجستگی های میز به شکل چند ضلعی و دایره طراحی می شوند و لبه و گوشه های آن ها به صورت تیز ساخته می شود. امروزه میز تلویزیون مدرن از محبوب ترین انواع میز تلویزیون هستند.

غالبا در ساخت میز تلویزیون مدرن بر روی سادگی و عملکرد آن متمرکز می شوند. طراحان میز مدل های مختلف با سبک و سیاق های متنوعی طراحی می کنند. برخی از طرح هایی که در ادامه می آیند طراحی پیچیده ای دارند که بسیار جذاب هستند. طرح های مدرن میز مناسب تلویزیون بسیار متنوع هستند. برای مثال برخی از این استند های تلویزیونی به نحوی طراحی شده اند که روی دیوار نصب  شوند.

برای انتخاب بین انواع میز تلویزیون کلاسیک و مدرن پیشنهاد می کنیم مقاله ” انتخاب میز تلویزیون در دکوراسیون نشیمن ” را مطالعه نمایید.

میز تی وی مدرنی در دکوراسیون داخلی خانه با ترکیب رنگ های سفید و کرم و طوسی قرار دارد که نمایشگر مشکی در مرکز آن قرار گرفته است و در کنار نمایشگر یک گوشی موبایل می باشد

نمونه ای از میز زیر تی وی مدرن

فضایی که برای قرار گیری تلویزیون در نظر گرفته شده است می تواند مانند تصویر بالا ویژگی های خاصی داشته باشد.  این تی وی ست به گونه ای طراحی شده است که بخش زیادی از دیوار را نپوشاند تا در معرض دید قرار بگیرد. طرح و رنگ میز با رنگ و تصویر زمینه دیوار پشتی به خوبی سازگار است. تلویزیون فاصله خالی بین ماژول های افقی و عمودی را پر می کند بخش ال مانند میز را کامل تر می کند.

یک میز تی وی قدیمی چوبی می باشد که تلویزیون در داخل آن به صورت بر جسته می باشد و رنگ میز تی وی قهوه ای می باشد و این میز در زمینه ای سفید قرار دارد.

باکس تلویزیون قدیمی

تاریخچه چیدمان مدرن فضای تلویزیون

در دهه های گذشته تلویزیون های سیاه و سفید در داخل میز هایی به صورت کابینتی قرار می گرفتند. تکنولوژی از آن جعبه های بزرگ سیاه و سنگین که به اصطلاح سی آر تی گفته می شد به تلویزیون های مدرن الان که به صورت ال سی دی و ال ای دی می باشد تغییر یافته است. همانگونه که تکنولوژی ساخت تلویزیون تغییر می کند میز هایی که برای فضای استقرار تلویزیون های مدرن  هم به بازار عرضه می شود که هرکدام از آن ها با توجه به قابلیت و کاربردی که دارند، پاسخگوی سلیقه های مختلف مصرف کنندگان هستند.

در حال حاضر این میز های نمایشگر مدرن در انواع مختلفی مانند دیواری، پایه دار یا ترکیبی از هر دو به صورت کابینتی و کشویی با قفسه های باز و بسته طراحی می شوند . هر یک از مدل های مدرن میز با توجه به سبک چیدمان اتاق نشیمن انتخاب می شود. در ادامه به معرفی طرح هایی از میز تی وی مدرن می پردازیم.

میز تی وی دیواری مدرنی به رنگ مشکی در صفحه می باشد که نمایشگر به دیواره آن متصل شده است و این میز به صورت کابینتی و کشویی می باشد و رو به روی میز نی زمبلمانی با رنگ های ترکیبی قهوه ای و سفید می باشد و کنا آن پنجره ای قدی وجود دارد که منظره ای سبز را نشان می دهد.

نمونه ای از میز نمایشگر مدرن دیواری

انواع طرح های میز مدرن

با توجه به تنوع مدل های میز تی وی مدرن که در بازار موجود است، ممکن است که با برخی از آن ها آشنا نباشید. انواع مدل های پرطرفدار مدرن شامل:

  • میز  پلت فورم برای تلویزیون
  • میز گوشه ای مدرن برای تلویزیون
  • میز دیواری تلویزیون
  • باکس تی وی کانتی لور (پله ای)
  • میز  پاپ آپ
  • میز کردنزا

هر یک از این مدل های میز مدرن کاربرد و ویژگی های خاص خود را دارد که در ادامه به صورت کوتاه و مختصر تعدادی از آنها را بررسی می کنیم. با در نظر گرفتن ویژگی های این مدل ها و همچنین چیدمان اتاق نشیمن تان ، می توانید گزینه مناسب را برای دکوراسیون مدرن اتاق انتخاب کنید.

میز تی وی پلت فورم به رنگ سفید همراه با قسمت هایی قهوه ای رنگ در زمینه ای سفید قرار دارد و نمایشگر بر روی قسمت قهوه ای رنگ میز نیز می باشد و در کنار آن گلدانه سفید رنگی می باشد و در طرف دیگر آن گلدان شیشه ای قرار دارد و در داخل قفسه های باز میز نیز با وسایل جانبی مثل دستگاه دیجیتال و کتاب و روزنامه پر شده است

میز نمایشگر پلت فورم

میز  پلت فورم برای تلویزیون

معمولاً این تی وی ست ها فاقد پشت، کناره و دیواره می باشند. برخی از این میزهای نمایشگر ممکن است، قفسه هایی برای نگهداری اجزای صوتی تصویری داشته باشند. این مدل های سبک مینیمالیستی ، بسیار سبک بوده و جابه جا کردن آن در محیط منزل برای تغییر دکوراسیون داخلی فضا دشوار نیست.

میز تی وی چوبی قهوه ای رنگ در تصویر می باشد که دارای پایه های مشکی است و نمایشگر سیاه بر روی آن قرار دارد و میز دارای قفسه های باز است که در داخل ظان یک کنسول بازی و یک دسته بازی قرار دارد و کنار میز یک پنجره می باشد که محیطی سبز را نشان می دهد.

میز زیر تلویزیونی گوشه ای

میز زیر تی وی گوشه ای مدرن

مدل میز تلویزیون گوشه ای مناسب برای فضای مدرن تلویزیون، دارای  پایه های زاویه داری می باشد، به ویژه برای کسانی که فضای محدودی دارند مناسب است. در اتاق خواب ها و آپارتمان های کوچک هم به خوبی کاربرد دارد.

میز تی وی دیواری با بدنه چوبی به رنگ قهوه ای تیره می باشد که تی وی به روی آن نصب شده است و دارای میزی به رنگ سفید می باشد که به بدنه آن متصل است و رو به روی میز تی وی یک میز شیشه ای قرار دارد که روی آن یک گلدان می باشد

میز صفحه نمایشگر دیواری مدرن

میز دیواری برای تلویزیون

میز تلویزیون دیواری فضای کف اتاق را اشغال نمی کنند. استفاده از این میزها، نصب تلویزیون در زاویه دید هم سطح با چشم را آسان تر می کند. اما نصب آنها بر روی دیوار نیاز به سوراخ کردن دیوار دارد چرا که میز و تلویزیون باید به گل میخ ها متصل شوند. اما تنها مشکلی این تی وی ست ها این است که جابجایی و نصب تلویزیون در مکان دیگری از فضای خانه را بسیار دشوار می کنند.

میز تی وی کانتی لور به رنگ قهوه ای در تصویر می باشد که قسمتی از آن از جنس چوب می باشد و صفحه نمایشگر به آن وصل می باشد و این میز به صورت قفسه باز شیشه ای می باشد و پشت میز دیواری به رنگ آبی قرار دارد

باکس تلویزیون کانتی لور

باکس تی وی کانتی لور (پله ای)

میز کانتی لور مانند یک میز دیواری است که فضای بیشتری در قسمت پایین آن برای اجزای اضافی وجود دارد که شامل یک پایه صاف با یک ستون فقرات مرکزی که از پشت بلند شده است. بدون آنکه سوراخ جدیدی در دیوار ایجاد شود، تلویزیون روی ستون پایه نصب می شود. میز های پله ای برای تلویزیون در مقایسه با یک میز دیواری، قابلیت جا به جایی بهتری دارد و تلویزیون به طور کامل به پایه متصل می شود.

میز تی وی پاپ به رنگ سفید می باشد که در زمینه ای سفید قرار دارد نمایشگر از قسمت مرکزی آن بیرون امده است.

میز نمایشگر پاپ آپ

میز  پاپ آپ برای تلویزیون

میز پاپ آپ تلویزیون  به شما این امکان را می دهد که در صورت عدم استفاده از تلویزیون ، آنرا در داخل میز مخفی کنید. این میزهای مدرن برای منازلی که در آنها بچه زندگی می کند و تلویزیون های گزان قیمت دارند می تواند مناسب باشد. میز مدرن پاپ آپ با وجود جنبه های مثبتی که دارد اما  از لحاظ قیمتی بسیار  گران است و فضای بیشتری از اتاق را اشغال می کند.

میز تی وی کردنزا چوبی کرم رنگج در تصویر می باشد که روی آن نمایشگر قرار گرفته است و این میز به صورت قفسه باز و بسته و همینطور کشویی می باشد که داخل قفسه باز آن با لوازم جانبی چیدمان شده است و کف زمین به صورت پارکت می باشد.

میز زیر تلویزیونی کردنزا

میز  زیر تی وی مدرن کردنزا

میز مدرن کردنزا برای زیر تلویزیون بیشتر شبیه به یک کمد یا بوفه می باشند که از بخش های متنوعی مانند یک بخش مرکزی با کابینت  و کشو تشکیل شده است. این نوع میز ها غالبا از چوب صیقلی ساخته می شوند.

برای مشاهده  قیمت میز تلویزیون آینه ای و شیشه ای در بخش فروشگاهی سایت چوبیکانو را ببینید.

به عنوان یک نتیجه گیری نهایی  برای معرفی انواع میز  مدرن برای تلویزیون به این نکات توجه نمایید:
میز های مدرن برای تلویزیون در طرح های متنوعی ساخته می شوند که انتخاب هر یک از این طرح ها به دکوراسیون و چیدمان سایر اجزای مبلمان نشیمن بستگی دارد. یکی از المان های مهم در انتخاب میز نمایشگر مدرن ، زیبایی آن در عین سادگی است که حتما باید این موضوع رابرای مبلمان اتاق نشیمن خود مد نظر داشته باشید.
هیات تحریریه چوبیکانو امیدوار است که با خواندن این مقاله با انواع میز برای تلویزیون در نشیمن مدرن آشنا شده باشید و بتوانید در مبلمان منزل خود از این موارد استفاده نمایید.
منبع: homedit
هیات تحریریه چوبیکانو نگاه شما را ارج می نهد

ارتباط با ما

خرسندیم که نقطه نظرات شما را بخوانیم ثبت پاسخ هیات تحریریه چوبیکانو را از طریق پیامک به شما اطلاع می دهیم
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • لیلا 1400 | 07 | 10

    سلام. میز تلویزیون دیواری ها جزو میز تلویزیون های مدرن حساب میشن؟

    • هیات تحریریه چوبیکانو 1400 | 07 | 10

      سلام
      بله تقریبا تمامی میز تلویزیون های دیواری میز تلویزیون مدرن حساب می شوند. می توانید بری مشاهده انواع زیر تلویزیون دیواری به فروشگاه چوبیکانو مراجعه نمایید.

مشاوره و بازدید حضوری
سفارش سازی
بهترین قیمت
تحویل در محل

چوبیکانو تلفیق خلاقیت و نوآوری از سرزمین هنر و زیبایی ایران ©2020