میز ناهارخوری مدرن در فضای خانه با طرح بسیار زیبا

آشنایی با انواع میز ناهار خوری مدرن

دکوراسیون داخلی منزل

امروزه با گذشت زمان ، تغییرات قابل توجهی در سلایق و فرهنگ عامه مردم شکل گرفته است. این تغییرات باعث شده اطراف ما از حالت سنتی و کلاسیک به مدرن تغییر شکل دهد. گذر از سنت به مدرنیته در دکوراسیون داخلی منزل ، نمود بیشتری پیدا کرده. یکی از وسایل خانه که بسیار مدرن و شیک شده است، میز ناهار خوری می باشد. در این نوشته قصد داریم به میز ناهار خوری مدرن و انواع مختلف آن بپردازیم.

میز مدرن برای غذا خوری چیست

میز ناهار خوری مدرن از سبک های پر استفاده و محبوب مورد استفاده نسل امروزی می باشد که جایگاه ویژه ای بین خانواده های ایرانی پیدا کرده است. میز ناهارخوری سبک نو ، علاوه بر اینکه در طراحی دکوراسیون داخلی منزل نقش بسزایی دارد، می تواند کارایی پر بازده ای برای اعضای خانواده به ارمغان بیاورد. تجریه استفاده از میز غذا خوری نوین در سرو وعده های غذایی می تواند بسیار دلچسب و دلپذیر باشد.

تاریخچه میز ناهار خوری مدرن

آشنایی با میز غذاخوری سبک نو

تاریخچه میز مدرن برای ناهار خوری

استفاده از میز ناهار خوری مدرن به دنبال تغییر و گذر فرهنگ عامه مردم از سنت به مدرنیته در اواسط دهه هفتاد میلادی در کشورهای غربی شکل گرفت. قبل از اینکه میز ناهارخوری نوگرا طراحی ، ساخته و وارد منازل شود ، از انواع میز ناهار خوری کلاسیک عموماً با جنس چوب استفاده می شد. شروع پیدایش مدرنیسم در طراحی سبک میز غذا خوری باعث ایجاد تنوع در جنس ، رنگ و اشکال آن شد. امروزه میز های غذا خوری در اشکال و رنگ های مختلف طراحی ، تولید و روانه بازار شده است.

برای مشاهده انواع میز ناهار خوری کلاسیک و انواع میز ناهار خوری شیشه ای مدرن به فروشگاه چوبیکانو مراجعه نمایید.

تاثیر میز ناهار خوری مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی منزل

تاثیر میز ناهارخوری امروزی در چیدمان فضای منزل

نقش میز مدرن در دکوراسیون داخلی ناهارخوری

میز ناهار خوری مدرن نقش بسزایی در طراحی دکوراسیون و چیدمان داخلی فضای منزل دارد. با توجه به محل قرار گرفتن و همچنین حجم بالایی که میز غذاخوری سبک مدرن در بر می گیرد ، بسیاری از اسباب و اثاثیه و دکوراسیون داخلی منزل ناگزیر باید از لحاظ رنگ و جنس با میز غذاخوری نوین در تطابق باشند.

انتخاب یک میز ناهارخوری امروزی در انطباق با چیدمان داخلی منزل می تواند خود یک چالش باشد. البته کسب اطلاعات متناسب با چیدمان داخلی منزل ، انواع میز و صندلی ناهار خوری مدرن و ویژگی های آن می تواند در رفع و حل این چالش ما را یاری کند.

تصویری از یک میز ناهار خوری بزرگ در میان دکوراسیون داخلی فضای خانه

میز ناهار خوری مدرن در میان دکوراسیون داخلی منزل

انواع میز مدرن برای غذا خوری

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، از ویژگی های سبک مدرن در طراحی میز ناهار خوری استفاده از رنگ ها و اشکال متنوع می باشد. میز ناهارخوری نو گرا در تنوع بالایی طراحی و ساخته شده است. در ادامه قصد داریم انواع مختلف میز ناهارخوری از لحاظ جنس ، مدل و ظرفیت را مورد برسی قرار دهیم.

  • انواع میز ناهارخوری سبک نو از لحاظ جنس
  • مدلهای مختلف میز ناهارخوری
  • انواع میز غذا خوری از لحاظ ظرفیت

انواع میز مدرن برای ناهار خوری از نظر جنس

انواع میز ناهار خوری از نظر جنس و تنوع بالای آن ، می تواند در طراحی داخلی دکوراسیون منزل نقش مهمی داشته باشد. جنس های مختلف مورد استفاده در ساخت میز ناهارخوری مدرن در تنوع بالایی هستند. در ادامه به شرح میز های ناهارخوری با جنس های مختلف خواهیم پرداخت.

میز ناهار خوری مدرن شیشه ای در فضای دکوراسیون داخلی منزل

میز غذا خوری مدرن شیشه ای

میز شیشه ای سبک نوین ناهارخوری

استفاده از شیشه در ساخت میز ناهار خوری به تازگی بسیار پر استفاده و محبوب شده است. استفاده از میز ناهار خوری شیشه ای در فضای دکوراسیون داخلی منازل می تواند در عین خاص بودنش شکل بسیار زیبایی به فضای چیدمان منزل بدهد. میز ناهارخوری شیشه ای برای جای گیری میان دکوراسیون داخلی منزل و یا آشپز خانه ، نیازمند وجود دکوراسیونی مدرن می باشد.

تصویری از یک میز ناهار خوری چوبی طراحی شده برای دکوراسیون داخلی

میز ناهارخوری چوبی مدرن

میز و صندلی چوبی مدرن برای غذاخوری

میز ناهار خوری چوبی مدرن هم از پر استفاده ترین میز غذاخوری های موجود در بازار می باشد که در طرح مختلف به سبک مدرن ساخته می شود. همچنین استفاده از میز ناهارخوری مدرن چوبی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل بسیار می تواند کمک کننده باشد و نقش بسزایی داشته باشد.

میز استیل مدرن غذاخوری

میز ناهار خوری استیل مدرن بیشتر  در خانه های با دکوراسیون داخلی غیر چوب مورد استفاده قرار می گیرد. درساخت این میزها از فلز های خاصی بههره برده می شود.

مدل های مختلف میز ناهار خوری مدرن

مدل های مختلف میز غذا خوری در رنگ ها و طرح های مختلفی در دسترس هستند. این تنوع بالا یکی از ویژگی های سبک مدرن می باشد که در ادامه به مهمترین انها می پردازیم.

میز ناهار خوری مدرن در فضای آشپزخانه

میز ناهارخوری مدرن مدل چستر مخصوص آشپز خانه

میز و صندلی چستر برای ناهار خوری

میز ناهار خوری چستر آشپزخانه همانطور که از نامش مشخص می باشد، از آن در درون آشپز خانه استفاده می شود. میز غذا خوری چستر آشپزخانه مدرن در سایز های مختلف متناسب با آشپز خانه های کوچک ، متوسط و بزرگ طراحی و ساخته اشده است.

البته با توجه با استفاده بیشتر میز ناهارخوری مدرن در آپارتمان ها، میز های غذاخوری مدرن آشپز خانه در اندازه های نقلی و جمع و جور ساخته و روانه بازار می شوند.

میز ناهار خوری مدرن کم جا در خانه

میز ناهار خوری مدرن کم جا

میز و صندلی مدرن کم جا برای ناهار خوری

میز ناهار خوری کم جا بیشتر برای استفاده در آپارتمان های نقلی و خانواده ها با جمعیت کم می باشد. استفاده از میز غذا خوری کم جا مدرن می تواند در بهینه سازی فضای داخل منزل کمک شایانی به ما کند. میز غذا خوری کم جا در شکل های متنوع گرد ، مستطیل و مربع در دسترس می باشد.

انواع میز ناهار خوری نقلی و کوچک و انواع میز ناهار خوری تاشو و میز ناهار خوری اسپرت  را در فروشگاه چوبیکانو مشاهده نمایید.

تصویری از یک میز ناهار خوری امروزی

میز غذاخوری سبک مدرن گردی

میز مدرن گرد برای غذاخوری

میز ناهار خوری گرد هم از پر استفاده ترین میز های غذای خوری مدرن مورد استفاده در جاهای مختلف خصوصاً رستوران ها می باشد. جنس بکار رفته در میز مدرن گرد غذا خوری می تواند در انواع مختلف طراحی شده باشد. میز ناهارخوری گرد مدرن با توجه به دایره ای ای بودنش می تواند در فضا های خیلی کوچک هم جای بگیرد.

انواع میز ناهار خوری مدرن از نظر ظرفیت تعداد نفرات

میز ناهار خوری نوگرا از نظر ظرفیت تعداد افراد استفاده کننده از ان به انواع مختلفی تقسیم می شود. متناسب با تعداد افراد خانواده ، میز های غذا خوری با ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید شده است که در ادامه به آن اشاره ای خواهیم داشت.

میز ناهار خوری دو نفره مدرن در تصویر مشخص می باشد

میز غذاخوری دو نفره مدرن

میز و صندلی دو نفره مدرن

میز غذا خوری دو نفره با ابعاد بسیار کوچک قابلیت جا گیری در فضای های مختلف خانه را دارا می باشد. این میز از دو صندلی در دو طرف خود برای جای دادن دو نفر معمولاً زوج های جوان ، مورد استفاده قرار می گیرد.

میز و صندلی چهار نفره مدرن

میز غذا خوری چهار نفره مناسب برای خانواده های کم جمعیت می باشد. میز های چهار نفره مدرن عموماً به شکل گرد طراحی و ساخته می شوند. میز های ناهارخوری مدرن 4 نفره در جنس ها و ابعاد مختلفی طراحی و ساخته می شوند.

میز ناهارخوری مدرن 6 نفره

میز ناهار خوری نوگرا شش نفره

میز و صندلی شش نفره مدرن

میز ناهار خوری شش نفر مدرن اغلب یه شکل مستطیل ساخته شده و قابلیت جای دهی به شش نفر را دارا می باشد. استفاده از میز ناهارخوری شش نفره در بین مرد ایران بسیار زیاد می باشد.

تصویری از یک میز ناهارخوری هشت نفره مدرن در منزل

میز غذاخوری مدرن با ظرفیت 8 نفره

میز و صندلی هشت نفره مدرن

میز و صندلی ناهار خوری مدرن هشت نفر همانطور که از نامش مشخص است قابلیت جای دهی به 8 نفر را در دور خود دارد.  می تواند برای خانواده های پرجمعیت مورد استفاده قرار بگیرد.

تصویری از یک میز ناهارخوری 12 نفره مدرن در فضای خانه مشخص می باشد.

میز غذاخوری مدرن 12 نفره

میز و صندلی 12 نفره مدرن

میز غذا خوری 12 نفره مدرن قابلیت جای دهی به 12 نفر را دارا می باشد. میز ناهارخوری 12 نفره مدرن می تواند برای خانو.اده های پر جمعیت و همچنین ادارات مورد استفاده قرار بگیرد.

تصویری از یک میز ناهارخوری مدن و مزایای که می تواند در طراحی دکوراسیون داخلی منزل داشته باشد.

میز غذاخوری مدرن

مزایای میز ناهار خوری سبک مدرن

استفاده از سرویس ناهار خوری سبک مدرن مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • استفاده از رنگ ها و طرح ای مختلف در طراحی و ساخت آن
  • قابلیت تطابق با دکوراسیون داخلی منزل با توجه به تنوع استفاده جنس در ساخت آن
  • کارایی و مقاومت بالا با توجه به تکنولوژی به روز ساخت انها
  • سبک بودن با توجه به بهینه سازی استفاده از مواد اولیه در ساخت آن

در پایان به عنوان نتیجه گیری نهایی ، میز و صندلی ناهار خوری مدرن امروزه جای خورد را در بین خانواده های ایرانی بیش از پیش باز کرده است و بیشتر زوجهای جوان از این سبک میز ناهارخوری برای استفاده در دکوراسیون داخلی منزل خود بهره می جویند.

همچنین میز غذا خوری مدرن با توجه به سبک که دارد ، در طراحی و ساخت آن از تنوع بالای رنگ ، جنس ، ظرفیت و مدل استفاده می شود. میز ناهارخوری مدرن در صورت تطابق با دکوراسیون داخلی منزل می تواند فضای بسیار شیک و دلنشینی همسو با چیدمان داخلی دکوراسیون داخلی منزل بوجود آورد.

هیات تحریریه چوبیکانو نگاه شما را ارج می نهد

ارتباط با ما

خرسندیم که نقطه نظرات شما را بخوانیم ثبت پاسخ هیات تحریریه چوبیکانو را از طریق پیامک به شما اطلاع می دهیم
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • یوسف خلیلی 1400 | 07 | 10

    سلام
    این مدل میز ناهار خوری ها رو از کجا میتونم تهیه کنم؟؟؟

مشاوره و بازدید حضوری
سفارش سازی
بهترین قیمت
تحویل در محل

چوبیکانو تلفیق خلاقیت و نوآوری از سرزمین هنر و زیبایی ایران ©2020