تصویر یک صندلی تختخواب شو زرد رنگ در فضای دکوراسیون منزل در کتار پنجره

آشنایی با انواع صندلی باقابلیت تخت شوندگی

دکوراسیون داخلی منزل

پیشرفت شهرنشینی و ایجاد نیاز درکنار هم زیستن در جامعه ، باعث شده فضای محل زندگی کوچک و کوچکتر شود. بسیاری از شهروندان و افراد جامعه در خانه ها و آپارتمانهای نقلی زندگی می کنند. در این شرایط استفاده از وسایل و دکوراسیون بهینه بسیار ضروری است. یکی از این وسایل بهینه ساز دکوراسیون و فضای منزل ، صندلی  تختخواب شو می باشد. صندلی های تکی تخت شو می توانند در محل کار و در خانه قرار گرفته و به مشکلات و چالش های محدودیت فضا پاسخ دهد. در ادامه به معرفی صندلی تختخواب شو و انواع آن خواهیم پرداخت.  

صندلی با قابل تخت شونده  چیست

مبل تختخواب شو یک نفره در کنار مبل تختخواب شو دو نفره از کاربردی ترین لوازمی است که می تواند در جاهای مختلف منزل قرار گیرد و  نیازهای مهم را بر طرف کند. صندلی های تخت خواب شو می توانند در شرایطی که محدودیت فضایی و محیطی وجود دارد ، بسیار کارا باشند. این کارآمدی آنها باعث شده تا تخت خواب یک نفره صندلی شونده در جاهای مختلف از جمله منازل ، محل کار و.. مورد استفاده قرار گیرند.

تصویری از یک صندلی تخت شو و تاثیر آن در فضای دکوراسیون داخلی منزل

تاثیر صندلی تختخواب شو در دکوراسیون داخلی منزل

نقش صندلی تخت شونده در دکوراسیون داخلی

صندلی تخت شو با توجه به فضای کمی که اشغال می کند و در عین حال مزیت هایی که برای استفاده کننده گان به ارمغان می اورد، می تواند نقش بسیار مهمی در طراحی دکوراسیون منزل ایفا کند. البته مبل تاشو بیرون از فضای دکوراسیون منازل بیشتر کاربرد محور هستند و تاثیر چندانی در دکور محل مورد استفاده نخواهند داشت. اما در چیدمان فضای منزل، قرار دادن آن در اتاق در کنار پنجره می تواند فضای آرامش بخشی بوجود آورد.

انواع صندلی با قابلیت تخت شونده

مبل تختخواب شو یک نفره با توجه به مزیتهای زیادی که دارد، در مدلها و مصارف مختلفی طراحی و بازار عرضه شده اند. این تنوع  بسیار گسترده بوده و البته بسیاری از صندلی های تخت خواب شو می تواند مصارف خیلی تخصصی داشته باشد. در ادامه قصد داریم به مهمترین انواع صندلی تختخواب شو بپردازیم.

صندلی تخت شو در فضای خانه با رنگ نارنجی

صندلی تخت خواب شو ساده

صندلی ساده تخت شونده

کاناپه تخت شو ساده یک نفره از پر استفاده ترین مبل های تخت خواب شو مورد استفاده در خانه ها و ویلاها می باشد. از این صندلی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه و بیرون خانه در حیاط و یا پشت بام استفاده می شود. صندلی تختخواب شو ساده در رنگ ها و طرح های مختلفی طراحی و تولید شده است.

صندلی تخت شو طبی با رنگ زرد در حالت تخت و صندلی

صندلی تخت خواب شو طبی

تخت شو طبی تک نفره

مبل تختخواب شو طبی از موارد بسیار پرکاربرد تختخواب شو و تاشو می باشد. جنس تشک و میزان سفتی صندلی تختخواب شو طبی از افتادگی قوس میانی بدن جلوگیری می کند و می تواند در کوتاه مدت درد مهره ها و ستون فقرات را  کاهش دهد. موارد استفاده از این نیمکت بسیار زیاد است.

تصویری از یک صندلی تخت شو چستر به همراه چرم معروف خود با زمینه قرمز

صندلی تختخواب شو چسترفیلد

صندلی تختخواب شو چستر

مبل تختخواب شو چستر یک نفره از شیک ترین مبل های موجود بوده که ویژگی های منحصر بفرد زیادی دارد. از ویژگی های خاص مبل تخت شو تکی چستر می توان به چرم و دسته بلند آن اشاره نمود. موارد استفاده از صندلی تختخواب شو چستر بسیار زیاد است. از این مبل می توان در فضای منازل و بعضاً در فضای اداری استفاده کرد.

تصویری از دو عدد صندلی تخت شو کودک در اتاق کودک

صندلی تختخواب شو کودک

صندلی تختخواب شو کودک

صندلی تختخواب شو کودکانه همانگونه که از نامش مشخص است مناسب دکوراسیون اتاق کودک و اندازه خود کودک طراحی و تولید شده است. رنگ بندی و جنس بکار رفته در راحتی تخت شو کودک بسیار مهم بوده و متناسب با سلایق کودک می باشد.

به عنوان نتیجه گیری نهایی ، مهمترین ویژگی که یک مبل تخت شو دارد ، بکارگیری و استفاده از کمترین فضا می باشد. صندلی های تختخواب شو از پر استفاده ترین و پرکاربردترین وسایل در هر دکواسیونی می تواند باشد. استفاده اصحیح از صندلی تخت خواب شو می تواند علاوه بر ارائه بیشترین کارایی می تواند در طراحی دکئراسیون داخلی منزل نفپقش اساسس داشته باشد. لذا شناخت انواع صندلی تخت خواب شو می تواند کمک بسیاری در انتخاب صحیح آن داشته باشد.

هیات تحریریه چوبیکانو نگاه شما را ارج می نهد

ارتباط با ما

خرسندیم که نقطه نظرات شما را بخوانیم ثبت پاسخ هیات تحریریه چوبیکانو را از طریق پیامک به شما اطلاع می دهیم
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مجتبی 1400 | 07 | 26

    سلام. مبل تخت خواب شو ای دارین که خودش باز و بسته بشه؟

مشاوره و بازدید حضوری
سفارش سازی
بهترین قیمت
تحویل در محل

چوبیکانو تلفیق خلاقیت و نوآوری از سرزمین هنر و زیبایی ایران ©2020