تی وی ست دیواری با ترکیب رنگ های قهوه ای و کرم به صورت قفسه باز در تصویر می باشد که صفحه تی وی بر دیواره پشتی آن نصب می باشدو یک میزی روبه روی تی وی قرر دارد که پایه های آن به صورت فلزی و صفحه روی آن به صورت گرد می باشد.

معرفی طرح های میز دیواری برای تلویزیون

دکوراسیون داخلی منزل

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که با مشکل محدودیت فضا برای چیدمان تلویزیون در اتاق نشیمن مواجه هستید میز های دیواری می تواند برای شما راهگشا باشد. برای نصب تلویزیون روی دیوار انتخاب مکان درست و طرح مناسب میز دیواری برای تلویزیون می تواند چالش برانگیز باشد. در این مقاله طرح های متنوعی از میز هایی را که برای نصب تلویزیون روی دیوار مناسب هستند معرفی می نماید.

 

در این فیلم انواع میز تلویزیون دیواری مدرن نمایش داده شده است.

نصب تلویزیون روی دیوار همراه با قفسه

نصب تلویزیون بر روی دیوار با وجود داشتن تجهیزات جانبی ، کتاب ها ، مجلات و فیلم ها مشکل آفرین است. قفسه های اطراف میز تلویزیون مکان مناسبی برای لوازم تزیینی و سایر خرده ریز ها هستند. در میز دیواری قفسه دار می توان تلویزیون را در بین قفسه ها مانند یک قاب بر روی دیوار نصب کنید.

برای انتخاب بین انواع میز تلویزیون کلاسیک و مدرن پیشنهاد می کنیم مقاله ” انتخاب میز تلویزیون در دکوراسیون نشیمن ” را مطالعه نمایید.

دو تصویر در یک قاب می باشد که در هر دو دو صفحه نمایشگر در مرکز دیوار به صورت فرو رفتگی متصل شده است و رنگ دیوار سفید می باشد و پایین تی وی یک نوار به صورت قفسه باز قرار گرفته است که داخل آن با لوازم جانبی چیدمان شده است و در یک طرف در به صورت کابینتی می باشد و به صورت نیمه باز است و در طرف دیگر دو در کاملا باز است و دور تا دور تی وی را قفسه های باز احاطه کرده است.

میز دیواری تی وی کابینتی

همانطور که در تصویر می بینید در صورتی که درب کابینتی قفسه ها بسته بماند به نظر می رسد فقط تلویزیون روی دیوار نصب شده است. زمانی که دو درب در دو طرف تلویزیون باز می شوند قفسه ها و اشیای داخل آنها نمایان می گردند.

میز نمایشگر دیواری به رنگ قهوه ای روشن به صورت قفسه باز در تصویر می باشد که تا سقف و دور تا دور دیوار قفسه های آن امتداد یافته است و تی وی در مرکز آن متصل است و پایین آن اسپیکر پخش صدا به صورت افقی قرار گرفته است و رنگ آن مشکی است

میز نمایشگر دیواری کشیده قفسه باز

این زیر تلویزیون دیواری که به صورت سفارشی برای این فضا ساخته شده است، دور تا دور گوشه های دیوار را  پوشش می دهد. این میز دیواری دارای قفسه هایی با ابعاد متفاوت است و تلویزیون در بین قفسه ها بر روی دیوار نصب شده و در پایین آن سیستم صوتی بزرگی نیز جای می گیرد. همچنین با تغییر ابعاد این مدل میز تی وی می توان از بعضی بخش های آن به عنوان یک میز کامپیوتر نیز استفاده نمود.

در تصویر یک میز نمایشگر دیواری قفسه باز و کشویی می باشد که داخل قفسه های آن با لوازم جانبی و تزیینی پر شده است و یک تی وی در مرکز آن به دیواره میز متصل شده است و یک اسپیکر مشکی در زیر آن قرار گرفته است و رنگ میز نمایشگر دیواری سفید می باشد و در کنار آن یگ گیتار قرار گرفته است و کف زمین به صورت پارکت چوبی قهوه ای رنگ می باشد و مبل های راحتی خکستری روبه روی میز قرار گرفته اند

میز دیواری کشویی و قفسه باز برای تلویزیون

در این طرح میز دیواری قفسه های مربعی شکل تلویزیون را احاطه کرده است. چیدمان لوازم تزیینی رنگارنگ در داخل قفسه ها، باعث جذابیت این میز تلویزیون سفید در اطراف تلویزیون می شود.

تی وی ست دیواری کابینتی و کشویی چوبی به رنگ قهوه ای در تصویر می باشد که دارای بعضی قسمت های قفسه باز هم می باشد که در داخل آن ها با لوازم جانبی و تزیینی پر شده است و نمایشگر سیاه به دیواره پشتی سفید رنگی در بدنه میز متصل شده است و یک میز چوبی سفید همراه با یک لپ تاپ بر روی آن رو به روی میز نمایشگر دیوتری قرار دارد

باکس تی وی دیواری کابینتی و کشویی

این تلویزیون که بر روی دیوار نصب شده است دارای کابینت هایی در یک طرف ، چندین کشو در زیر آن است. چند قفسه باز در سمت دیگر تلویزیون و بالای آن قرار گرفته است. در این میز تلویزیون مدرن دیواری ، تلویزیون به طورکامل توسط قفسه ها و کابینت هایی برای تجهیزات جانبی ، مجلات، کتابها و فیلم ها همچنین وسایل تزیینی احاطه شده است.

تی وی ست دیواری قفسه باز سفید که در داخل تمام قفسه های آن با لوازم جانبی و تزیینی چیدمان شده است و صفحه نمایشگر به دیواره پشتی سفید میز متصل شده است و یک نردبان نارنجی به میز تکیه داده است و دو مبل راحتی طوسی رنگ در تصویر روبه روی میز دیواری قرار گرفته است و روبه روی مبل ها میز جلو مبلی می باشد که روی آن چندین کتاب قرار گرفته است

باکس تلویزیون دیواری قفسه باز سفید

این میز دیواری تلویزیون ساخته شده برای تی وی دارای یک نقطه متمرکز برای نصب تلویزیون بر روی دیوار است.

نمایش تلویزیون بر روی دیوار به صورت برجسته

وجود یک قاب برجسته در اطراف تلویزیون باعث می شود که تلویزیون جذابتر دیده شود. در عین حال به نظر می رسد، در این نوع از میز دیواری ، تلویزیون در مرکز توجه افراد قرار دارد.

در تصویر یک میز نمایشگر دیواری بر جسته به رنگ کرم می باشد که صفحه نمایشگر سیاه بر بدنه طوسی رنگ متصل شده است و اسپیکر آن در زیر آن به دیوار متصل شده است و روبه روی آن یک میز جلو مبلی طوسی رنگ کوچکی قرار دارد

نصب تلویزیون بر روی دیوار به صورت برجسته

استقرار تلویزیون و اسپیکر بر روی دیوار در بین نوارهای چوبی نازک ، میز دیواری را به عنوان یک المان های اصلی در اتاق نشیمن در کانون تمرکز دکوراسیون داخلی قرار داده است.

باکس تلویزیون دیواری چوبی بر جسته ای به رنگ قهوه ای تیر در تصویر می باشد که نمایشگر به دیواره میز متصل شده است و اسپیکر آن در زیر آن قرار گرفته است و به رنگ مشکی است و میز دیواری دارای کشو می باشد و زمینه پشتی میز دیوار مشکی رنگ می باشد و رو به روی آن مبلمان راحتی خاکستری تیره ای قرار گرفته است

باکس تلویزیون دیواری چوبی کشو دار

در این مدل از میز تلویزیون چوبی دیواری صفحه پانل چوبی در اطراف تلویزیون قرار گرفته است. با توجه به دیوار سفید در پس زمینه همراه با نوار  سیاه ، تلویزیون در کانون این باکس دیواری می باشد. کل مجموعه تلویزیون و میز آن در دکوراسیون اتاق نشیمن توجه بیننده را به خود جلب می کند.

برای دیدن انواع مدل میز تلویزیون چوبی به بخش فروشگاهی سایت چوبیکانو مراجعه نمایید.

فرور رفتگی تلویزیون در دیوار

قرار گرفتن سطح تلویزیون در سطح هم تراز با سطح دیوار ، یک قارو رفته در اطراف تلویزیون ایجاد می کند که مانند اثر هنری نصب شده روی دیوار به نظر می رسد. قرار دادن تلویزیون در عمق دیوار باعث می شود تلویزیون در هنگام خاموشی توجه کمتری به خود جلب کند. بنابراین سایر اجزای دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن بیشتر دیده می شوند.

میز نمایشگر دیواری به صورت فرو رفته در دیوار می باشد که جنس آن به صورت چوبی می باشد و نمایشگر در وسط آن قرار گرفته است و شومینه ای در زیر آن می باشد و رنگ دیوار پشتی آن ها سفید می باشد و مبل راحتی سفیدی همراه با کوسن روی آن رو به روی تی وی قرار دارد

مدل فرو رفته میز دیواری چوبی

یک میز دیواری برای تلویزیون لزوما نباید دارای فضاهایی ذخیره سازی مانند بوفه و کشو و کابینت باشد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید قاب چوبی مدل بالا، یک میز تلویزیون ام دی اف دیواری برای تلویزیون است. این مدل میز دیواری فضای کمتری از اتاق نشیمن را اشغال می کند. زمانیکه تلویزیون تصویری زیبا را نمایش می دهد، فضای تلویزیون بر روی دیوار مانند یک اثر خلاق هنری به نظر می رسد.

باکس تی وی دیواری قفسه باز و کشویی در تصویر می باشد که نمایشگر در دیوار به صورت فرو رفتگی متصل شده است و رنگ زمینه صفحه تلویزیون خاکستری است و زیر آن تعدادی کتاب و لوازم جانبی دیگری چیدمان شده است و کنار تلویزیون یک گلدان قرار گرفته است و رنگ پشت زمینه تی وی مشکی می باشد

باکس تلویزیون دیواری فرو رفته کشویی و قفسه بسته

این میز دیواری برای استقرار تلویزیون در عمق دیوار طراحی شده است. این میز دیواری دارای قفسه های بسته در پایین تلویزیون است که روی آن با با لوازم تزیینی و جانبی چیدمان می شود. این ترکیب باعث می شود تلویزیون به کانون توجه در اتاق نشیمن تبدیل گردد.

تبدیل میز دیواری به نقطه کانونی دکوراسیون نشیمن

یک میز دیواری کوچک برای تلویزیون می تواند در مرکز توجه در اتاق نشیمن قرار بگیرد. این میز می تواند با یکسری لوازم تزیینی کوچک چیدمان شده یا اینکه اصلا با هیچ وسیله ای تزیین نشده باشد. این مدل در عین ساده بودن مانع از پرت شدن حواس افراد در هنگام تماشای تلویزیون می شود.

میز نمایشگر دیواری چوبی که دارای سه کشو می باشد و به صورت فرو رفته می باشد و تلویزیون بر روی دیواره میز متصل شده است و رو به روی آن دو مبل راحتی سفید قرار گرفته است

میز دیواری ساده برای تلویزیون

همانند عکسی که مشاهده می کنید این مدل میز دیواری با وجود طراحی ساده ای که دارد تنها المان اصلی برای جلب توجه در تی وی روم به شمار می رود.

میز زیر تلویزیونی دیواری ساده سفید در عکس قرار دارد که تلویزیون بر روی دیوار پشتی طوسی رنگ متصل شده است و بر روی میز زیر تلویزیونی لوازم جانبی چیدمان شده ات و یک شومینه داخل باکس سفید قرار دارد.

میز دیواری تلویزیون سفید

دیوار بتونی اتاق نشیمن که در پشت تلویزیون قرار دارد باعث می شود که میز دیواری حالتی برجسته داشته باشد و به مرکز توجه در دکوراسیون داخلی فضای نشیمن تبدیل گردد.

انواع مدل های میز تلویزیون دیواری سفید را در بخش فروشگاهی سایت چوبیکانو مشاهده نمایید.

میز دیواری تی وی به رنگ سفید همراه با دکوراسیون داخلی سفید و قرمز و مشکی در تصویر قرار دارد که نمایشگر بر روی دیوار سفید متصل شده است و پایین میز زیر تلویزیونی قرار گرفته است و دو باند صوتی در طرف میز قرار گرفته اند که جفت آن ها سفید می باشند و کوسن های زرشکی رنگ بر روی مبل راحتی سفید می باشد

میز دیواری برای زیر تلویزیون همراه با باند های صوتی

تلویزیون و سیستم های صوتی که در دو طرف میز دیواری قرار گرفته است همراه با المان های دیگر اتاق نشیمن که دارای تم سفید و قرمز می باشند. به دلیل اینکه فضای بسار کمی در دو طرف میز وجود دارد تلویزیون به کانون اصلی توجه در اتاق تبدیل شده است.

میز دیواری تی وی قفسه بسته می باشد که نمایشگر در مرکز آن بر روی دیوار پشتی به رنگ سفید متصل شده است و دور آن توط میز دیواری طوسی رنگ احاطه شده است و روبه روی آن مبل های راحتی نوک مدادی رنگی ثرار گرفته اندو کنار مبل راحتی یک میز عسلی قرار گرفته است.

میز دیواری شیک برای تی وی

با نبود هرگونه لوازم تزیینی بر روی میز دیواری تلویزیون در اتاق نشیمن ، تمرکز بر روی تصاویر نمایش داده شده توسط تلویزیون است را آسان می کند.

باکس تلویزیون دیواری همراه با شومینه

قرار دادن شومینه به عنوان المانی در داخل میز دیواری در اطراف تلویزیون راه دیگری برای ایجاد محیطی دنج برای تماشای تلویزیون است. با استفاده از این مدل میز دیواری ، فضای چند بعدی را در اتاق نشیمن برای تماشای تلویزیون ایجاد می کنیم. علاوه بر آن با گرمایی که شومینه در اتاق ایجاد می کند افراد لذت بیشتری از تماشای تلویزیون در فضای گرم و راحت می برند.

میز نمایشگر دیواری ساده قرار دارد که پشت دیواره سبز می باشد و شومینه ای در زیر تی وی قرار دارد که آتش آن روشن است و زرد رنگ می باشد و دو مبلمان خانه ای طوسی رنگ رو به روی تی وی قرار دارند و بین آن ها یک میز عسلی می باشد و یک فرش زیر فرش آن ها قرار گرفته است

میز دیواری همراه با شومینه برای تلویزیون

این مدل از میز دیواری دارای دو قفسه باز می باشد که داخل آن ها با وسایل تزیینی چیدمان شده است. شومینه در مرکز این میز دیواری به نحوی در داخل دیوار و در زیر تلویزیون قرار گرفته است که تماشای تلویزیون بسیار راحت باشد.

تی وی ست دیواری با زمینه آجری مانند و به صورت قفسه باز می باشد که داخل قفسه های آن با وسایل تزیینی چیدمان شده است و نمایشگر در مرکز قفسه ها با یک زمینه سفیدی بر روی آن نصب شده است و شومینه در پایین تی وی قرار گرفته است و یک میز جلو مبلی چوبی هم روبه روی شومینه قرار دارد

میز نمایشگر دیواری همراه با شومینه و دو قفسه باز مجزا

در این طرح یک شومینه واقعی در زیر تلویزیون قرار دارد و اطراف آن با قفسه های باز احاطه شده تا یک میز دیواری کاربردی در اتاق نشیمن  ایجاد کند.

میز نمایشگر دیواری قفسه باز در تصویر می باشد که نمایشگر در مرکز آن و شومینه در قسمت پایین تی وی در یک زمینه سیاهی متصل شده اند و داخل تمام قفسه های تی وی ست با لوازم تزیینی چیدمان شده است و دکوراسیون داخلی اتاق به صورت قرمز و مشکی می باشد دارای دو مبل راحتی قرمز و دو مبل راحتی مشکی می باشد و بینشون یک میز کوچک جلو مبلی قرار گرفته است

باکس دیواری صفحه نمایشگر تمام قفسه باز همراه با شومینه

در این باکس دیواری تلویزیون که به صورت باز قفسه بندی شده است فضای زیبایی را برای چیدمان لوازم تزیینی در دکوراسیون اتاق نشیمن به وجود آورده است. علاوه بر آن با قرار دادن تی وی به صورت برجسته روی دیوار بالای شومینه، ترکیبی از دکوراسیون داخلی به سبک های کلاسیک و مدرن را به فضای اتاق داده است.

برای مشاهده انواع میز تلویزیون آینه ای به بخش فروشگاهی سایت چوبیکانو مراجعه نمایید.

نصب تلویزیون به عنوان بخشی از گالری قابها

نصب تلویزیون در بین تابلو های هنری توسط یک میز دیواری به مخفی کردن تلویزیون کمک می کند و باعث می شود دیوار پرتر به نظر برسد. تلویزیون و تجهیزات صوتی نصب شده روی دیوار هر دو به زیبایی مجموعه می افزایند.

میز زیر تلویزیونی دیواری قفسه باز سفیدی در تصویر قرار دارد که داخل قفسه های آن با وسایل تزیینی و هنری چیدمان شده است و یک زمینه سیاه دارد و نمایشگر در مکز میز دیواری بر روی دیوار پشتی متصل شده است و یک ظرف چوبی زیر آن قرار دارد و رویه روی میز دیواری تی وی دو میز عسلی قرار گرفته است

میز زیر تلویزیون دیواری هنری

میز نمایشگر دیواری که در عکس مشاهده می کنید دارای قفسه های باز است و تلویزیون در بالای آن بر روی دیوار نصب شده است. در دو طرف تلویزیون تعدادی قاب عکس به صورت متقارن نصب شده است تا ظاهری منظم در دکوراسیون اتاق نشیمن ایجاد کند. همچین با قابلیت چیدمان لوازم تزیینی که روی میز و داخل قفسه های آن وجود دارد به جذابیت ترکیب هنری مجموعه افزوده است.

قابلیت پنهان سازی تلویزیون در باکس تی وی دیواری

اگر نمی خواهید تلویزیون همیشه در معرض دید افراد باشد آن را در این مدل میز دیواری نصب کنید که بتواند توسط درب کشویی به راحتی پوشانده شود. این مدل میز دیواری اجازه می دهد تا مواقعی که از تلویزیون استفاده نمی کنید با باز و بسته کردن درب کشویی آن را از چشم دور نگه دارید.

میز نمایشگر دیواری در قسمت تو رفتگی از یک دیوار طوسی رنگ می باشد که تی وی در آن قسمت قرار گرفته و روبه روی آن مبل های راحتی طوسی رنگ چیدمان شده است و تصویر فضای اتاقی را نشان می دهد که دارای پنجره می باشد

تی وی ست دیواری مخفی

در میز دیواری بالا هنگامی که درب کشویی بسته می شود، تلویزیون کاملاً در پشت پانل مخفی شده و به نوعی میز و تلویزیون با دیوار ادغام می شود. اکروزه از این مدل میز تلویزیون ها حتی در اتاق خواب و در مقابل تخت خواب نیز استفاده می شود.

میز دیواری همراه با نورپردازی مدرن

فضای تماشای تلویزیون مهمترین و مرکزی ترین بخش در اتاق نشیمن است. انتخاب یک میز دیواری مدرن با نورپردازی شیک می تواند برای جذابیت بیشتر در این فضا ضروری است.

برای مشاهده انواع میز تلویزیون مدرن شیک به بخش فروشگاهی سایت چوبیکانو مراجعه نمایید.

میز دیواری تی وی با رنگ نوک مدادی همراه با نور پردازی زرد رنگی در تصویر مشاهده می شود که نمایشگر در وسط آن قرار گرفته است و در پایین آن لوازم تزیینی بر روی تی وی ست دیواری چیدمان شده است و چندین مبل راحتی با رنگ مشکی روبه روی باکس تی وی قرار گرفته است و یک میز جلو مبلی سفید که روی آن کتاب و ظرف میوه باشد در بین مبلمان راحتی قرار دارد

تی وی ست دیواری همراه با نور پردازی

در این مدل از میز دیواری فضای پشت دیوار دارای نورپردازی پس زمینه است. این ویژگی جایگزینی برای شعله شومینه سنتی می باشد با درخشش محیطی دنج و دوست داشتنی را ایجاد می کند.

میز دیواری تلویزیون به صورت قفسه باز در اتاق خواب می باشد که تلویزیون بر روی دیواره چوبی میز متصل شده است و پشت آن نورپدازی زرد رنگی شده است و روبه روی آن تخت خواب قرار دارد و قفسه باز میز دیواری بغل صفحه نمایشگر قرار گرفته است که روی آن با لوازم تزیینی پچیدمان شده است و بالای آن سه قفسه بسته مجزا از هم به رنگ مشکی قرار گرفته است

باکس تلویزیون دیواری قفسه باز و بسته همراه با نورپردازی در اتاق خواب

در این زیر تلویزیونی پنل پشت تلویزیون دارای نورپردازی زیبایی است. این نورپردازی باعث جذابیت بیش تر باکس دیواری تلویزیون می شود. چیدمان قفسه های باز و بسته که در کنار هم قرار گرفته اند فضاهای مناسبی برای تجهیزات جانبی و وسایل تزیینی در کنار تلویزیون را ادر اختیار ما قرار می دهند.

به عنوان یک نتیجه گیری نهایی برای انتخاب طرح میز دیواری برای تلویزیون به این نکات توجه نمایید:

در این مقاله با معرفی هایی که بر روی طرح های مختلف میز نمایشگر دیواری انجام شده است، حال می توانید مدل هایی که با آن آشنا شده اید را با هم مقایسه کند و نکات مثبت و منفی هرکدام از آن ها را در گوشه ای یادداشت کنید تا به انتخابی مناسب برای نوع دیزاین تی وی ست دیواری خود با در نظر گرفتن میزان فضا و متناسب بودن آن با چیدمان دکوراسیون داخلی منزل برسید.

انواع  باکس تلویزیون دیواری به بخش فروشگاهی سایت چوبیکانو ارائه شده است. همچنین برای آشنایی بیشتر با سبک مدرن در مبلمان اتاق تلویزیون مقاله ” انواع میز های مدرن مناسب برای تلویزیون ” را مطالعه نمایید.

هیات تحریریه چوبیکانو امیدوار است که با خواندن این مقاله با طرح های مختلف میز دیواری تلویزیون آشنا شده باشید و بتوانید در مبلمان منزل خود از این موارد استفاده نمایید. نظرات خود را در مورد مدل های باکس تلویزیون دیواری را با ما در میان بگذارید.

 منبع: contemporist

هیات تحریریه چوبیکانو نگاه شما را ارج می نهد

ارتباط با ما

خرسندیم که نقطه نظرات شما را بخوانیم ثبت پاسخ هیات تحریریه چوبیکانو را از طریق پیامک به شما اطلاع می دهیم
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و بازدید حضوری
سفارش سازی
بهترین قیمت
تحویل در محل

چوبیکانو تلفیق خلاقیت و نوآوری از سرزمین هنر و زیبایی ایران ©2020