يک عدد ميز کامپيوتر مدرن به رنگ کرمي و داراي چند کشو و محفظه و قسمت مخصوص کيبورد که يک عدد کامپيوتر با لوازم جانبي شامل مانيتور و کيبورد روي ميز قرار گرفته است

نکاتی در مورد انتخاب میز مناسب برای کامپیوتر

دکوراسیون داخلی منزل

انتخاب میز مناسب برای کامپیوتر مسئله پر اهمیتی است. امروزه در هر خانه ای کامپیوتر یافت می شود و بسیاری از فعالیت های ما وابسته به کامپیوتر است. همین  امر موجب گشته که اهمیت میز مخصوص کامپیوتر در مبلمان منزل پررنگ تر شود. در ادامه انواع میز کامپیوتر را به شما معرفی کرده و نکاتی در مورد انتخاب میز مناسب بازگو خواهیم کرد. با مطالعه این مقاله می توانید میز مناسب برای کامپیوتر خود را تشخیص دهید.

ویژگی های یک میز مخصوص کامپیوتر چیست

میز کامپیوتر ویژگی های جزئی ای دارد که باعث می شود از سایر مدل های میز متمایز شود. به عنوان مثال این میز ها باید فضای کافی برای قرار گرفتن مانیتور ها، پد موس، پرینتر و اسپیکر و … فراهم سازند. این میز ها مانند میز مدیریت دارای کشو هستند، اما نباید در ابعاد میز مدیریت باشند. از دیگر ویژگی میز های کامپیوتر که بیشتر در مدل های کلاسیک به چشم می خورد، وجود سوراخ هایی برای عبور دادن سیم ها می باشد. این میز ها معمولا دارای فضای زیادی برای ذخیره سازی و نگهداری لوازم می باشند. همچنین بعضی از میز های کامپیوتر دارای قسمتی مخصوص قرار گرفتن کیبورد می باشند. میز های کامپیوتر امروزه بسیار در محیط های اداری به همراه صندلی اداری و به عنوان یک میز اداری مورد استفاده قرار می گیرند. زیرا میز های کامپیوتر دقیقا عملکرد مشابه میز کارمندی یا میز کارشناسی دارند و به همراه یک صندلی کارمندی یا کارشناسی مورد استفاده قرار می گیرند.

برای مشاهده و خرید انواع میز کامپیوتر و میز تحریر به فروشگاه اینترنتی چوبیکانو مراجعه نمایید.

انواع میز مناسب برای کامپیوتر

امروزه میز های کامپیوتر در طرح ها و انواع مختلفی موجود می باشند. هر مدل مزیت ها و معایب خاص خود را داشته و هر یک مناسب گروه خاصی از افراد می باشد. شما با شناخت ویژگی های هر نوع میز و کاربردشان، می توانید گزینه مناسب خود را پیدا کنید. در ادامه به معرفی و بررسی برخی از انواع میز های کامپیوتر می پردازیم.

ميز کامپيوتر چوبي با طراحي کلاسيک و رنگ سفيد و داراي چندين کشو و محفظه و قسمت محصوص کيبورد که يک عدد مانيتور و موس و کيبورد روي ميز قرار گرفته

یک عدد میز کامپیوتر کلاسیک با طراحی ساده و شیک

طراحی میز برای کامپیوتر به سبک کلاسیک

مشخصه اصلی میز کامپیوتر کلاسیک یا همان میز کامپیوتر ساده ، طراحی سنتی و ابعاد بزرگ آنها می باشد. تنها نکته منفی ای که در رابطه با این میز ها وجود دارد، سایز بزرگ آنها است. این مسئله موجب شده که میز های کلاسیک برای محیط های کوچک مناسب نباشند. به خصوص امروزه که کامپیوتر ها نسبت به قبل کوچکتر شده اند، نیازی به میز هایی در این ابعاد نیست.

ميز در ابعاد کوچک مخصوص کامپيوتر به رنگ سفيد داراي چند قفسه و کشوي مخصوص کيبورد که يک مانيتور و کيبورد و ... روي ميز قرار گرفته اند

میز کامپیوتر کمجا و کوچک و شیک

اگر شما طراحی کلاسیک این میز ها را دوست دارید اما فضای اتاقتان محدود است، می توانید از میز تحریر کلاسیک یا میز منشی استفاده نمایید. بعضی از این میز ها قابلیت به کارگیری با کامپیوتر را دارند و در عین حال فضای کمی اشغال می نمایند.

ميز کامپيوتر ام دي اف با طراحي مدرن به رنگ قهوه اي و پايه هاي طوسي داراي کشو و چند محفظه بزرگ و کوچک

طراحی میز مناسب کامپیوتر به سبک مدرن

میز کامپیوتر مدرن معمولا کوچک تر، سبک تر و انعطاف پذیر تر می باشند. خود میز های مدرن شامل چند دسته بندی متفاوت، بر اساس کاربرد و طراحی خاصشان می باشند. از جمله می توان به میز کامپیوتر دیواری ، میز کامپیوتر تاشو و میز کامپیوتر گیمینگ اشاره کرد. در ادامه به بررسی این مدل میز های مدرن می پردازیم.

ميز تاشو و کمجا براي کامپيوتر و لپ تاپ به رنگ بژ روشن داراي دو سطح مجزا

میز مدل تاشو برای کامپیوتر

از اسم این میز ها پیداست که ویژگی اصلی این گروه چه می باشد. اگر شما اتاق کوچکی دارید و همیشه با کامپیوترتان کار نمی کنید، میز کامپیوتر تاشو گزینه مناسبی برای شما است. این میز ها برای کار با لپ تاپ نیز بسیار کاربردی و مفید می باشند. می توانید هنگامی که با این میز کار ندارید، آن را تا کرده و در گوشه ای قرار دهید تا محیط زیادی اشغال ننماید.

برای مشاهده انواع میز کامپیوتر کوچک و کم جا به فروشگاه اینترنتی چوبیکانو مراجعه نمایید.

ميز مخصوص کامپيوتر و لپ تاپ براي نصب بر روي ديوار به رنگ سفيد و چوبي که داراي چند محفظه مجزا مي باشد و يک عدد لپ تاپ و جامدادي و گلدان و چند کتاب روي ميز قرار گرفته است

میز کامپیوتر دیواری کمجا

میز کامپیوتر برای نصب بر روی دیوار

میز کامپیوتر دیواری تاشو فاقد پایه بوده و بر روی دیوار نصب می شوند. این میز ها مانند میز کامپیوتر کمجا مناسب فضاهای کوچک و به خصوص محیط های اداری هستند. معمولا تهیه این مدل میز ها نسبت به میز های کلاسیک یا گیمینگ ارزان تر تمام می شود. بعضی از میز های دیواری صرفا دارای یک تخته مسطح می باشند و برخی دیگر دارای قفسه و کشو نیز هستند.

ميز کامپيوتر بزرگ مخصوص گيمينگ به رنگ برنزه کدر و پايه هاي مشکي داراي نگهدارنده هدفون و نوشيدني و سطحي بزرگ که سه عدد مانيتور و پرينتر و کيبورد و موس و ... روي ميز قرار گرفته اند و در کنار ميز يه صندلي گيمينگ نيز وجود دارد

میز های گیمینگ ابعاد بزرگی دارند و فضای زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهند

میز حرفه ای مناسب برای بازی کامپیوتری

میز کامپیوتر گیمینگ یا میز کامپیوتر حرفه ای امروزه طرفداران  زیادی دارد. میز های گیمینگ، نسبت سایر مدل ها دارای آپشن های بیشتری می باشند، به همین علت نیز قیمت بیشتری نسبت به یک میز عادی دارند. از این آپشن ها می توان به نگهدارنده هدفون و نوشیدنی، سطح مخصوص تبلت و گوشی، چراغ های LED و فضای کافی برای قرار گرفتن چندین مانیتور اشاره نمود. این میز ها مخصوص افرادی است که ساعت ها پشت کامپیوتر نشسته و بازی می کنند. میز های مخصوص گیمینگ برخلاف مدل هایی مانند میز تحریر تاشو و میز تحریر دیواری ، معمولا بزرگ بوده و از کیفیت بالایی برخور دارند. میز کامپیوتر های گیمینگ، معمولا صندلی کامپیوتر مخصوص خود را دارند.

برای مشاهده انواع میز میز کامپیوتر بزرگ و میز تحریر کودک به فروشگاه اینترنتی چوبیکانو مراجعه نمایید.

ميز کامپيوتر چوبي بزرگ دو نفره قهوه اي رنگ با طراحي مدرن که يک عدد لپ تاپ و کامپيوتر هدفون و کيبورد و موس و ... روي ميز قرار داده شده اند

میز کامپیوتر مدرن و چوبی که برای استفاده دو نفر به صورت همزمان نیز مناسب می باشد

فاکتور های مهم در انتخاب میز برای کامپیوتر

حال که با انواع مختلف میز کامپیوتر آشنا گشتید، در ادامه مواردی که باید قبل از انتخاب میز در نظر داشت را به شما معرفی می نماییم. هر فردی که با کامپیوتر کار می کند، ساعات متوالی را پشت میز سپری خواهد نمود. اگر میز شما استاندارد و با کیفیت نباشد، می تواند علاوه بر ایجاد خستگی، آسیب های جدی به شما وارد نماید. بنابراین شایسته است که با صرف زمان خود، میزی مناسب و استاندارد پیدا نمایید.

ميز کامپيوتر چوبي با طراحي ساده و به رنگ قهوه اي روشن و پايه هاي مشکي که يک عدد لپ تاپ و چند کتاب و ... روي ميز قرار گرفته اند

مدیریت بودجه

شاید تصور نمایید که بحث بودجه در انتخاب میز آنچنان اهمیتی ندارد اما اشتباه می کنید. بسیاری از افراد بدون تعیین میزان هزینه ای که قرار است صرف کنند، اقدام به جستجو و خرید میز می نمایند. این امر باعث اتلاف وقت و انرژی شما می شود. شما می توانید ابتدا حداقل و حداکثر هزینه که می خواهید برای یک میز بپردازید را مشخص نمایید، سپس در رنج قیمتی تعیین شده به دنبال میزه ایده آل برای خود بگردید. به این ترتیب هم در زمان خود صرفه جویی می نمایید هم راحت تر به هدف خود می رسد.

برای مشاهده قیمت میز کامپیوتر به فروشگاه اینترنتی چوبیکانو مراجعه نمایید.

ميز کامپيوتر مخصوص گيمينگ به رنگ طوسي داراي چند کشو و محفظه که سه عدد مانيتور به همراه کيبورد و موس و لوازم تزئيني روي اين ميز قرار گرفته اند

پیشنهاد ما این است که ابتدا یک لیست تهیه کنید از آپشن هایی که میز مورد نظر شما باید داشته باشد و سپس تکلیف بودجه را روشن نمایید. اینگونه با صرف کمترین زمان و انرژی میز کامپیوتر مناسب خودرا خواهید یافت.

برای اطلاع از قیمت میز کامپیوتر کتابخانه دار و میز تحریر نوجوان به فروشگاه اینترنتی چوبیکانو مراجعه نمایید.

ميز کامپيوتر قفسه دار و مدرن از جنس چوب و به رنگ بژ غليظ که دو عدد مانيتور سفيد رنگ و ساير لوازم جانبي کامپيوتر مانند موس و کيبورد و چند قطعه لوازم تزئيني که غالبا سفيد رنگ هستند روي اين ميز قرار گرفته اند

استفاده از میز های قفسه دار یا کتابخانه دار می تواند در مدیریت فضای موجود موثر باشد

محیط اتاق و کاربرد میز مورد نظر

بعد از بحث بودجه، نوبت آن است فضای اتاقی که قرار است میز در آن قرار بگیرد، و نوع فعالیتتان را مشخص کنید. شما باید ابعاد اتاق مورد نظر را بدانید تا با مشکل رو به رو نشوید. همچنین نوع فعالیتی که انجام می دهید نیز باید در انتخاب شما تاثیر گذار باشد. اگر اتاق شما فضای کافی دارد و شما برای انجام کارتان نیاز به سطح وسیعی دارید، می توانید از میز کامپیوتر های بزرگ مانند میز های U شکل و یا L شکل استفاده کنید.

ميز کامپيوتر کلاسيک و چوبي در ابعاد کوچک و داراي کشوي مخصوص کيبورد که يک عدد مانيتور و يک فنجان سفيد رنگ بر روي ميز قرار گرفته اند

استفاده از میز های کمجا و کنجی گزینه مناسبی برای اتاق های کوچک می باشد

اگر اتاق مورد نظر کوچک است شما نیازی به یک میز بزرگ ندارید، می توانید از میز های کنجی یا میز کامپیوتر های کتابخانه دار استفاده کنید تا مقدار فضای موجود را به خوبی مدیریت نمایید.

اگر میخواهید برای کودک خود یک میز کامپیوتر مناسب تهیه کنید، می توانید از یک میز تحریر دخترانه یا میز تحریر پسرانه استفاده نمایید.

برای مشاهده انواع میز تحریر پسرانه و دخترانه به فروشگاه اینترنتی چوبیکانو مراجعه نمایید.

 

ميز ديواري چوبي قهوه اي رنگ مخصوص کامپيوتر در پس زمينه سفيد

در محیط های کوچک می توانید از این میز های دیواری استفاده نمایید

کیفیت و استحکام میز مورد نظر

بدیهی است که میز های ارزان قیمت، در مقایسه با میز های گران قیمت از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. پس اگر اولویت شما یک میز درجه یک و مستحکم است، باید دور میز های ارزان قیمت را خط بکشید. اگر میز کامپیوتر ارزان با کیفیت نسبتا خوب می خواهید، میز های ام دی اف یا میز تحریر چوبی گزینه مناسبی می باشند.

به عنوان نتیجه گیری می توان گفت که انتخاب یک میز کامپیوتر مناسب، به اطلاعات کافی  و شناخت نیاز ها و انتظاراتتان از یک میز بستگی دارد. هر نوع  میزی مزایای خود را داشته و شما باید طبق نیاز خود میز مناسب را انتخاب نمایید.

منبع: officefurniture

هیات تحریریه چوبیکانو نگاه شما را ارج می نهد

ارتباط با ما

خرسندیم که نقطه نظرات شما را بخوانیم ثبت پاسخ هیات تحریریه چوبیکانو را از طریق پیامک به شما اطلاع می دهیم
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نکاتی در مورد انتخاب میز مناسب برای کامپیوتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و بازدید حضوری
سفارش سازی
بهترین قیمت
تحویل در محل

چوبیکانو تلفیق خلاقیت و نوآوری از سرزمین هنر و زیبایی ایران ©2020