تصویری از یک مبل تخت شو کاناپه تخت خواب شو در رنگ بژ در فضای داخلی دکوراسیون منزل

معرفی انواع مبل با قابلیت تخت شو در دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی منزل

امروزه با رشد زندگی جمعی و کوچکتر شدن فضای منازل، بهینه سازی فضای دکوراسیون منزل امری بسیار مهم می باشد. یکی از گزینه هایی که می تواند به این بهینه سازی کمک کند، مبل تختخواب شو است. استفاده از کاناپه های تخت شو علاوه برای اینکه به طراحی دکوراسیون منزل کمک می کند ، می تواند پاسخگوی نیاز ساکنین منزل هم باشد. در ادامه به معرفی مبل تخت خواب شو و انواع آن می پردازیم.

مبل تخت شونده چیست

مبل تختشو به کاناپه های چند منظوره ای گفته می شود که با دوکاربری طراحی شده اند. مبل های تخت شو در حالت عادی کاناپه و راحتی هستند و در حالت دیگر به یک تخت خواب دو نفره یا تخت خواب یک نفره تبدیل می شوند. کاناپه  تختخواب شو برای استفاده در خانه هایی با فضای کم و آپارتمانهای نقلی بسیار مناسب می باشد. استفاده از راحتی های تخت خواب شو در خانه های بی اتاق می تواند هم به نیاز ساکنین پاسخ دهد و هم به طراحی صحیح دکوراسیون داخلی منزل ، کمک چشمگیری کند.

تصویری از یک مبل تخت خواب شو سبز رنگ در فضای دکوراسیون داخلی منزل

مبل تخت شو در فضای داخلی دکوراسیون منزل

نقش مبل های تخت شونده در دکوراسیون منزل

طراحی داخلی فضا و دکوراسیون منزل در خانه هایی با فضای کم می تواند کاری چالش برانگیز باشد. از جمله وسایلی که نقش اساسی در جذاب به نظر رسیدن دکوراسیون داخلی منازل ما ایفا می کند، مبلهای راحتی می باشد. مبل راحتی تخت شو به واسطه چند کاربری بودن، می تواند چالش کمبود فضای منزل را حل کند.

مبل تختخواب شو با درنظر گرفتن محدودیت فضا می توانند برای استراحت کردن، لم دادن مقابل تلویزیون و .. بسیار مناسب باشند. در صورت استفاده صحیح از مبل تخت شو ، می توانیم علاوه بر بهینه سازی مصرف فضای داخل منزل، به دکوراسیون داخلی منزل هم شکل زیبایی دهیم.

انواع مبل تخت شونده

مبل تختشو انواع مختلفی دارند که از نظر طراحی ، مدل و کاربرد با یکدیگر در تفاوت هستند. در ادامه به انواع مبل تختخواب شو خواهیم پرداخت.

تصویری از یک کاناپه تختخواب شو با همه امکانات در فضای داخلی منزل

مبل تخت شو دو نفره

مبل دو نفره تخت شونده

مبل تختخواب شو دو نفره از معروفترین کاناپه های تخت شو موجود در بازار می باشد که می تواند برای استفاده زوج های جوان در آپارتمان های کوچک، مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از تخت مبل شو در بین مردم کشورمان هم بسیار محبوبیت دارد.

تصویری از یک مبل تخت شو سه نفره با رنگ تشک زرد

کاناپه تخت خواب شو سه نفره

مبل 3 نفره

کاناپه تخت شو سه نفره همانگونه که از نامش مشخص است فضای کافی برای استراحت همزمان سه نفر را دارد. از کاناپه های تخت شو سه نفره بیشتر در مسافر خانه ها و سوئیت های اجاره ای استفاده می شود.

مبل 8 نفره

مبل تخت خواب شو 8 نفره بسیار بزرگ و حجیم بوده و از آن برای ویلاهای با مساحت زیاد استفاده می شود. از این مبل های بزرگ تخت شو برای تعداد افراد بالا استفاده می شود.

تصویری از یک مبل راحتی تخت خواب شو تک نفره در کنار پنجره با رنگ سفید

مبل تخت خواب شو تک نفره

مبل تک نفره

مبل تختخواب شو یک نفره همانطور که از نامش مشحص است برای یک نفر طراحی شده و بیشتر در اتاقها کنار پنجره ها برای مشاهده مناظر ، مورد استفاده قرار می گیرد.

تصویری از یک کاناپه تک طبقه تختخواب شو

کاناپه تک طبقه تخت شو

کاناپه یک طبقه

صندلی تخت شو همان مدل معمولی کاناپه های راحتی تخت خواب شو می باشند که استفاده از آنها بسیار مرسوم شده است. کاناپه تختخواب شو یک طبقه در مدلهای چند نفره و یکنفره در دسترس می باشند و از بیشترین موارد استفاده بین مبل تخت شو می باشند.

تصویری از یک مبل تخت شو دوطبقه در فضای داخلی اتاق

مبل تخت شو دو طبقه

کاناپه تخت شو دو طبقه

مبل تختخواب شو دو طبقه از مبتکرانه ترین تولیدات دکوراسیون داخلی بوده که می تواند در یک فضای کوچک قرار بگیرد. مبل راحتی دو طبقه تخت شو در حالت عادی مبل هستند و درصورت نیاز به یک تخت دو طبقه تبدیل می شوند. تنها چالشی که استفاده از راحتی های تختخواب شو دو طبقه وجود خواهد داشت، زمانبر بودن بازکردن و بستن آن می باشد.

مبل تخت شو دخترانه در فضای داخلی اتاق با رنگ صورتی دخترانه

مبل تخت شو کودکانه

کاناپه تخت خواب شو دخترانه

صندلی تختخواب شو دخترانه همانطور که از نامشان پیداست در اتاق دختر خانم ها قرار می گیرند ، جنس تشک و رنگ آمیزی مبل تخت شو دخترانه بسیار شاد بوده و از رنگ های مختلف تشکیل شده است.

مبل تخت شو پسرانه

مبل تاشو پسرانه از پر استفاده ترین مدل ها ی مبل راحتی تخت شو می باشند. اتاق های نقلی که فضای زیادی ندارند مکان مناسبی برای قرار گیری کاناپه تخت شو پسرانه می باشند. مدل ها و طرح های رنگی مورد استفاده در این مبل ، متناسب با سلایق پسران نوجوان می باشد.

تصویری از یک مبل تخت خواب شو بادی با رنگ سرمه ای در فضای خانه

مبل تختخواب شو بادی

مبل تختخواب شو بادی

مبل تخت شو تک نفره و مبل تخت شو دو نفره بادی شامل تشکهای بادی بوده که در زمان استراحت ، لم دادن و یا خوابیدن حس خوبی برای فرد به ارمغان می آورد. همچنین استفاده از تشک های بادی با طراحی دقیق می تواند درکاهش درد کمر افرادی که از این درد رنج می بند بسیار موثر باشد.

تصویری از یک کاناپه تخت شو طبی با پس زمینه زرد مبل طبی در حالت تخت خواب می باشد.

کاناپه تخت شو طبی

مبل طبی

مبل تختخواب شو طبی دارای تشک های طبی برای افرادی که از درد کمر و مفاصل رنج می برند طراحی شده است. تشک های طبی و تشک های ارتوپدیک به صورت تخصصی و برای مقابله با دردهای شبانه مفاصل و ستون فقرات و بر اساس آخرین مطالعات انجام شده بر ناهنجاری های ستون فقرات و مفاصل مورد استفاده قرار می گیرند.

درجه سفتی سطح این تشک ها متناسب با شرایط بدن، ستون فقرات را به خوبی محافظت کرده و اجازه نمی دهد  قسمت های میانی بدن در تشک فرو روند.

تصویری از یک راحتی تخت خواب شو باکس دار با رنگ سفید در دکوراسیون فضای داخل خانه

مبل تخت شو باکس دار

تختخواب شو باکس دار

تخت باکس تاشو در اتاق های خواب و بیشتر برای استراحت در هتل و سوئیت مناسب است. مبل تاشو یک نفره و مبل تاشو دو نفره باکس دار می تواند بسیاری از چالهای ما در هنگام خوابیدن و بیدار شدن از خواب را مرتفع کند.

تخت تاشو باکس دار برای قرار دادن  ملحفه ، پتو و بالشت تعیبه شده است. نحوه باز شدن باکس این کاناپه ها متفاوت بوده و هر کدام به نحوی پتو و بالشت را در خود جای می دهند.

تصویری از دو مبل تخت خواب شو کودک در دو رنگ مختلف در دکوراسیون داخلی اتاق کودک

مبل تخت خواب شو کودک

مبل تختخواب شو کودک

تخت خواب تاشو کودک ، با ابعاد بسیار کوچک مخصوص اتاق های کودک با مساحت کم می باشد. استفاده از صندلی تاشو کودک می تواند در صرفه جویی فضای اتاق کودک بسیار موثر باشد.

مبل اِل

مبل ال تختخواب شو که در حالت عادی به شک ال انگلیسی بوده و می تواند گوشه یک دکوراسیون را پر کرده و به آن سر شکل دهد. کاناپه های راحتی تخت تخت شو ال در شب به یک مستطیل بزرگ تبدیل شده و می تواند به یک تخت سه نفره مبدل گردد. استفاده از مبل های تخت شو ال در مسافر خانه و هتل ، بسیار رایج می باشد.

کاناپه تختخواب شو چستر فیلد با چرم بسیار باکیفیت در حالات مبل و تخت خواب

مبل تخت خواب شو چستر فیاد

مبل تخت شو چستر

مبل تختخواب شو چستر ار معروفترین مبل های موجود در بازار که دارای طراحی منحصر بفرد خود می باشد. کاناپه های تخت شو چسترفیلد با وجود چرم منحصر بفردی که دارد از ارزشمند ترین راحتی های بازار می باشند.

مزایای مبل تختخواب‌ شو

کاناپه و کمد تختخواب شو دارای مزایای بسیاری می باشد و امروزه  استفاده از آن بسیار همه گیر شده است. در ادامه به مزایای مبل تختخواب شو اشاره ای خواهیم داشت.

  • بهینه سازی فضا
  • قابلیت استفاده در فضاهای مختلف
  • قیمت ارزان و مقرون به صرفه
  • جابه‌جایی آسان
  • سبک وزن بودن
  • تشک قابل تعویض

به عنوان نتیجه گیری نهایی مبل تختخواب شو می تواند در استفاده از فضای آپارتمان ها بسیار صرفه جویی کرده و به جادار به نظر رسیدن فضای داخلی منزل کمک بزرگی کند. کاناپه های تخت شو انواع مختلفی دارند که این تنوع طراحی می تواند پاسخگوی نیاز داوطلبان استفاده از راحتی های تاشو باشد. همچنین وجود تختخواب های تخت شو می تواند بر دکوراسیون فضای داخلی منزل اثر گذاشته و به آن سر و شکل دهد.

هیات تحریریه چوبیکانو نگاه شما را ارج می نهد

ارتباط با ما

خرسندیم که نقطه نظرات شما را بخوانیم ثبت پاسخ هیات تحریریه چوبیکانو را از طریق پیامک به شما اطلاع می دهیم
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • نرگس 1400 | 07 | 26

    سلام وقتتون بخیر. میخواستم بدونم قیمت این مبلمان تختخوابشو در چه حدودیه؟؟؟

مشاوره و بازدید حضوری
سفارش سازی
بهترین قیمت
تحویل در محل

چوبیکانو تلفیق خلاقیت و نوآوری از سرزمین هنر و زیبایی ایران ©2020