تصويري از مبلمان يک اداره مدرن که هم شامل مبلمان راحتي و هم صندلي هاي کار مي باشد

اجزای دکوراسیون و مبلمان دفتر کار اداری

دکوراسیون اداری

وقتی به چیدمان و دکوراسیون یک دفتر کار می اندیشید، اولین چیزی که در ذهن شما مجسم می شود میز و مبلمان اداری است. میز و مبلمان های اداری امروزه در طرح ها و سایز های مختلفی وجود دارند. هر نوع میز و صندلی اداری کاربرد خاص خود را داشته و باید در فضای مناسب مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه انواع صندلی، مبلمان و میز اداری را به شما معرفی خواهیم نمود.

انتخاب المان های مورد نیاز برای چیدمان اداری

برای انتخاب میز و مبلمان اداری باید موارد مختلفی را در نظر گرفت. محیط دفتر کار، فضای موجود، نوع کاربری، تعداد کارمندان، میزان مراجعین و نیاز مجموعه جزو المان های اصلی برای انتخاب اجزای دکوراسیون یک اداره به شمار می روند. به عنوان مثال، اگر دفتر کار شما کوچک است، باید اجزایی را برای دکوراسیون انتخاب نمایید که فضای کمتری اشغال می کنند تا بتوانید به صورت بهینه تر از فضای موجود استفاده نمایید. اگر مراجعه کنندگان دفتر شما زیاد هستند، بهتر است فضای بزرگتری را برای پذیرایی از مهمانان و یا سالن انتظار در نظر بگیرید.

محيط يک اداره مدرن که شامل بخش ها و فضا هاي مختلفي مي باشد و هر يک از اين محيط ها دکوراسيون و تجهيزات مخصوص خود را دارد

مبلمان و تجهیزات یک اداره امروزی

اجزایی که عموما در دفاتر اداری مورد استفاده قرار می گیرند شامل:

  • انواع میز اداری
  • انواع صندلی اداری
  • ست مبل مناسب برای محیط کار
  • تجهیزات انباری و سازماندهی اسناد
  • تجهیزات نور پردازی فضای اداری
  • تخته های اداری

 

معرفی انواع میزهای اداری

میزهای اداری بخش مهمی از چیدمان و دکوراسیون یک دفتر کار محسوب می شوند. امروزه مدل های بسیار گوناگونی از این میز ها وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و عملکرد مخصوص خود را دارند. هر کدام از این میز ها برای انجام کار خاصی طراحی شده اند. برای مثال میز منشی با میز مدیریت متفاوت است و طراحی این دو نوع میز یکسان نخواهد بود. شما باید میز های مختلفی با توجه به نوع فعالیت و نیاز کارمندانتان تهیه نمایید. توصیه می شود میزهایی را انتخاب کنید که متناسب با چیدمان و دکوراسیون محل کارتان باشد. مثلا از میز اداری کلاسیک در محیط هایی با دکوراسیون کلاسیک استفاده نمایید.

برای مشاهده انواع میز مدیریت لاکچری به فروشگاه چوبیکانو مراجعه نمایید.

يک ميز مخصوص مديريت به رنگ بژ روشن و داراي چندين عدد کشو در پس زمينه سفيد

میز مخصوص مدیریت یک اداره یا دفتر کار

میز مخصوص مدیریت

میز مدیریت برای مدیر یا رئیس یک دفتر یا اداره طراحی می شود و باید با میز منشی یا میز معاونت متفاوت باشد. اتاق مدیریت و ریاست نیز باید متفاوت با سایر محیط های محل کار باشند.  طراحی و استایل این میز به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال نوع فعالیت، وسایل مورد نیاز و موقعیت یک فرد جزو فاکتور های تعیین کننده برای انتخاب یک میز مناسب هستند. در کنار این میز ها یک صندلی مدیریتی متناسب با سبک و استایل میز استفاده می شود.

برای مشاهده انواع میز اداری شیک و لوکس به فروشگاه چوبیکانو مراجعه نمایید.

ميز کارشناسي به رنگ سفيد و قهوه اي در پس زمينه سفيد

میز مخصوص منشی یا کارشناسی در یک اداره

میز کارشناسان

میز کارکنان نیز طراحی و عملکرد مخصوص خود را دارد. میز کارمندی شاید در شکل ها و ابعاد متفاوت موجود باشد ولی همه این میز ها دارای طراحی ارگونومیک می باشند. طراحی این میز ها باید به گونه ای باشد که فضای کافی برای انجام کارهای متفاوت را فراهم سازد. اگر کارمندانتان نیاز به انجام فعالیت خاصی دارد، این میز باید فضای مورد نیاز و امکان انجام این کار را به او بدهد. در محیط های اداری اصولا باید از صندلی کارمندی یا کارشناسی در کنار این میز ها استفاده شود.

برای مشاهده انواع میز کارشناسی مدرن به فروشگاه چوبیکانو مراجعه نمایید.

يک عدد ميز که داراي قابليت تنظيم ارتفاع مي باشد با رنگ بدنه بژ و پايه سفيد رنگ در پس زمينه سفيد

میزی با قابلیت تنظیم ارتفاع

میز هایی که ارتفاع قابل تنظیم دارند

میزهایی با ارتفاع متغییر برای افرادی مناسب هستند که نیاز دارند در حین ایستادن کار خود را انجام دهند مانند معماران و یا طراحان. این میز ها باید مکانیسم مناسبی داشته و از استقامت کافی برخوردار باشند.

يک عدد ميز نويسنده يا تحرير به رنگ بژ روشن در پس زمينه سفيد

میز تحریر برای محیط های اداری

میز های مناسب برای تحریر

میزهای تحریر بر خلاف اسمشان، برای نویسندگان طراحی نشده اند. میز های تحریر در واقع همان میز های ساده هستند که هیچگونه ویژگی خاصی ندارند. این میز ها فضایی وسیع و گسترده برای انجام دادن فعالیت مد نظرتان را مهیا می کنند.

میز تحریر دارای کشو و یا قفسه نمی باشد. این میز ها در طرح و رنگ های مختلفی عرضه می گردند و شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود میز تحریر خود را انتخاب نمایید.

يک عدد ميز تا شونده با رنگ قهوه اي روشن که يک عدد لپ تاپ و گلدان و چراغ مطالعه بر روي آن قرار گرفته

میز دیواری یا تا شو مناسب محیط های اداری کوچک

میز هایی با قابلیت تاشوندگی

میز های تاشو به دیوار وصل می شوند و هیچ پایه ای ندارند. این میز ها یک مدل میز اداری کوچک به حساب می آیند. استفاده از این میز ها باعث میشود تا از محیط محل کارتان به صورت بهینه تر استفاده نمایید زیرا این میز ها فضای بسیار کمی اشغال می کنند. میز های تاشو در ابعاد و مدل های مختلف موجود می باشند و اگر شما دفتر کار کوچکی دارید، استفاده از این میز ها گزینه مناسبی برای شما می باشد. میز های تاشو انواع مختلفی دارند، مانند میز تحریر تاشو ، میز کامپیوتر تاشو و … .

برای مشاهده و خرید انواع میز اداری مدرن به فروشگاه چوبیکانو مراجعه نمایید.

يک ميز مناسب براي قرار دادن کامپيوتر به رنگ سفيد و گندمي در پس زمينه سفيد

نمونه یک میز کامپیوتر مناسب برای استفاده در دفتر کار

میز های مخصوص کامپیوتر

میز کامپیوتر بر خلاف اسمش، فقط برای قرار دادن کامپیوتر بر روی آن استفاده نمی شود. این میز ها فضای کافی برای استفاده از وسایل مورد نیازتان را به شما می دهد. می توانید از این میز ها به عنوان میز تحریر نیز استفاده نمایید. شما همچنین میتوانید مانیتور ها، کابل ها و سایر لوازم جانبی کامپیوتر را روی این میز در کنار هم قرار دهید تا راحت تر فعالیت های خود را انجام دهید. بعضی از میز های کامپیوتر کشوی مخصوص کیبورد دارند که می توانید در مواقعی که به کیبورد احتیاج دارید این کشو را بیرون بکشید.

ميز مخصوص اتاق جلسات با رنگ سفيد و صندلي هاي مشکي در اتاقي با کف چوبي

میز مناسب جلسات اداری

ویژگی های میز جلسات

میز کنفرانس برای گردهمایی اعضای شرکت و جلسات اداری استفاده می شود و معمولا یک میز اداری بزرگ به حساب می آید. در اتاق جلسات اعضای یک شرکت یا اداره دور این میز جمع می شوند و به گفتگو می پردازند. مهم ترین بخش این محیط، میز جلسات می باشد. هنگام انتخاب این میز ها باید مورادی مثل ابعاد اتاق جلسات، چیدمان این فضا و تعداد افرادی که در جلساتتان شرکت می نمایند را در نظر بگیرید.

برای مشاهده انواع میز جلسات به فروشگاه چوبیکانو مراجعه نمایید.

يک عدد ميز پذيرايي با رنگ بژ و پايه هاي مشکي در پس زمينه اي سفيد

میز مناسب اتاق پذیرایی یا سالن انتظار یک اداره

میز مخصوص پذیرایی از مهمانان و مراجعین

میز های پذیرایی در سالن های انتظار یا اتاق مهمان مورد استفاده قرار می گیرند. هر اداره یا دفتر کار باید فضایی را به پذیرایی از مهمانان و مراجعین خود اختصاص بدهد. وقتی افراد وارد سالن انتظار یا اتاق پذیرایی می شوند، اولین چیزی که مورد توجه آنان قرار می گیرد، میز پذیرایی یا میز جلو مبلی می باشد. میز پذیرایی قسمت اصلی این فضا می باشد و داشتن چنین میزی، پذیرایی از مهمانان را راحت تر می نماید.

بررسی انواع صندلی های مناسب دفتر کار

صندلی های اداری در طرح ها و مدل های مختلفی عرضه می شوند. مانند صندلی چرخدار اداری ، صندلی اداری مدرن و … . این صندلی ها به گونه ای طراحی می شوند که کارمندانتان بر روی آنها احساس راحتی بنمایند و همچنین آسیب زیادی در حین نشستن های طولانی مدت نبینند. در ادامه انواع مختلف صندلی های اداری را معرفی می نماییم.

برای مشاهده و خرید انواع صندلی اداری مدرن و کلاسیک، به فروشگاه چوبیکانو مراجعه نمایید.

يک عدد صندلي مخصوص کنفرانس با طوسي و پايه هاي نقره اي در پس زمينه سفيد

یک نمونه صندلی اداری مخصوص سالن های کنفرانس

صندلی های سالن کنفرانس

صندلی های مخصوص کنفرانس بیشتر در اتاق هیئت مدیره و جلسات اداری استفاده می شوند. طراحی صندلی کنفرانس بیشتر بر روی موضوع راحتی متمرکز است تا بحث کارایی صندلی. به همین دلیل صندلی های کنفرانس معمولا قابل تنظیم، کاربردی و یا متحرک نیستند. گرچه ممکن است برخی از این صندلی ها چنین قابلیت هایی نیز داشته باشند.

برای مشاهده و خرید انواع صندلی کنفرانس شیک و لوکس به فروشگاه چوبیکانو مراجعه نمایید.

صندلي ارگونوميک چرخ دار مشکي رنگ با پايه هاي نقره اي رنگ در پس زمينه سفيد

یک عدد صندلی ارگونومیک مناسب برای استفاده در دفترکار

صندلی هایی با طراحی ارگونومیک

اگر صندلی ای میخواهید که هنگام استفاده از ان احساس راحتی کنید، صندلی های ارگونومیک گزینه مناسبی برای شما می باشند. این صندلی ها برای افرادی که از مشکلات ستون فقرات رنج می برند بسیار مفید هستند. صندلی های ارگونومیک از قابلیت تنظیم فوق العاده ای برخوردارند. این صندلی ها با داشتن ویزگی هایی مثل ارتفاع قابل تنظیم، دسته صندلی و پشتی سر باعث می شوند تا بدن شما حالت مناسبی هنگام نشستن بر روی صندلی داشته باشد. به این ترتیب ریسک ابتلا به آسیب های ستون فقرات و گردن در حین استفاده از صندلی های ارگونومیک به طور چشم گیری کاهش می یابد.

صندلي اجرايي چرخ دار و داراي دسته با رنگ بدنه مشکي در پس زمينه سفيد

یک صندلی اداری مناسب سمت های اجرایی

صندلی های مناسب برای کارهای اجرایی

صندلی های اجرایی معمولا به همراه میز های اجرایی یا میز مدیریت استفاده می شوند. این مدل صندلی ها معمولا چرخ دار هستند و به راحتی حرکت می کنند. صندلی های اجرایی معمولا به دسته صندلی، پشتی کمر و پشتی سر مجهز هستند تا هنگام استفاده از آنها احساس راحتی بنمایید.

برای مشاهده انواع صندلی چرخدار مدیریتی به فروشگاه چوبیکانو مراجعه نمایید.

صندلي اجرايي چرخ دار و داراي دسته با رنگ بدنه مشکي و پايه هاي نقره اي رنگ در پس زمينه سفيد

صندلی اداری مخصوص سمت های اجرایی و منشی

جنس این صندلی ها معمولا از چرم یا پلی اورتان می باشد. صندلی های اجرایی بخاطر ویژگی ها و قابلیت های متعددشان، از قیمت بالاتری سنبت به سایر صندلی ها برخوردارند.

يک عدد صندلي چرخ دار مشکي در پس زمينه سفيد

یک صندلی ساده مخصوص محیط های اداری

صندلی کار

صندلی های کار امروزه به وفور در هر اداره یا دفتر کاری یافت می شوند. ساده ترین و متداول ترین نوع صندلی اداری، صندلی های کار هستند. این صندلی ها برای انجام کار های اداری و پشت میزی ساخته می شوند. طراحی این صندلی ها ساده است و معمولا به چرخ مجهز هستند. صندلی های کار مدل های گوناگونی دارند. برخی از این صندلی ها به راحتی قابل تنظیم هستند و برخی دیگر پشتی های مخصوصی دارند که باعث راحتی کارکنان در هنگام استفاده از این صندلی ها می شوند. علاوه بر اینها، ارزان ترین صندلی اداری، این صندلی ها هستند.

يک عدد صندلي کار اداري با بدنه اي به رنگ صدفي تيره و پايه هاي مشکي رنگ در پس زمينه سفيد

یک صندلی اداری مناسب برای استفاده کارمندان

طراحی این صندلی ها ساده است و معمولا به چرخ مجهز هستند. صندلی های کار انواع مختلفی دارند و هر میز کار، صندلی خاص خود را می طلبد. میزان راحتی این صندلی ها، با یکدیگر متفاوت است پس ممکن است شما هنگام نشستن روی صندلی های مختلف احساس متفاوتی داشته باشید. در هرصورت اطمینان حاصل نمایید که بدن شما در حالت مناسبی قرار دارد تا از ایجاد آسیب جلوگیری شود.

چهر عدد صندلي به هم چسبيده با رنگ بدنه آبي پررنگ و پايه هاي مشکي در پس زمينه سفيد

صندلی مخصوص سالن انتظار یا اتاق مهمان در یک دفتر کار

صندلی هایی برای انتظار میهمان

صندلی های انتظار، در واقع چند صندلی هستند که به یکدیگر متصل می باشند. اگر شما گروهی از صندلی ها را میخواهید که به راحتی جا به جا شوند، این صندلی ها گزینه مناسبی برای شما هستند. صندلی انتظار بیشتر در محیط هایی مانند اتاق مهمان و یا اتاق های پذیرایی کاربرد دارد. در این فضا ها، راحتی و نظم و ترتیب حرف اول را می زند. در مکان هایی که تعداد مراجعین زیاد است، مانند مطب دکتر ها و سالن های انتظار بهتر است از این نوع صندلی ها استفاده شود.

برای مشاهده و خرید انواع صندلی انتظار شیک به فروشگاه چوبیکانو مراجعه نمایید.

مبل اداري سه نفره به رنگ دودي به پايه هاي قهوه اي رنگ در پس زمينه سفيد

یک نمونه مبل مناسب محیط های اداری و دفتر کار

انواع ست مبلمان اداری مناسب برای محیط کار

مبلمان های اداری امروزه جزو بخش های اصلی چیدمان و دکوراسیون یک دفتر کار به شمار می روند. به همین دلیل انتخاب مبلمان مناسب برای محیط کار مسئله ی پر اهمیتی است. مبلمان های اداری معمولا در فضا هایی مثل اتاق استراحت یا سالن پذیرایی و یا اتاق مهمان استفاده می شوند مبلمان اداری بیشتر با هدف استراحت و ایجاد راحتی طراحی می شوند و نه برای انجام فعالیتی خاص. در ادامه ما به شما انواع مبلمان اداری و خصوصیات هر یک را معرفی می نماییم.

يک عدد مبل دو نفره مشکي رنگ با دسته ها و پايه هاي قهوه اي رنگ در پس زمينه سفيد

یک مبل دو نفره مناسب برای استفاده در دفتر کار

مبل های دو نفره اداری

مبل های دو نفره طراحی ساده ای دارند و همانطور که از اسمشان پیداست، فقط دو نفر می توانند به صورت همزمان از این مبل ها استفاده نمایند. این مبل ها برای استفاده در سالن های انتظار و یا اتاق پذیرایی مناسب هستند. معمولا در کنار این مبل ها از میز جلو مبلی و یا میز پذیرایی استفاده می شود.

دو عدد مبل راحتي قهوه اي رنگ در پس زمينه سفيد

مبل راحتی مخصوص فضاهای اداری

مبل اداری راحتی

مبل های راحتی به منظور رفع خستگی و استراحت کارمندان طراحی می شوند. علاوه بر این شما می توانید از این مبل ها در سالن های انتظار یا اتاق مهمان استفاده نمایید. در انتخاب این مبل ها برای محل کارتان باید مواردی مانند دکوراسیون محیط، میزان مراجعه افراد به این مکان، و مقدار فضای موجود دقت نمایید. همچنین سعی کنید تا مبلی با کیفیت و خوش ساخت تهیه کنید تا ظاهری زیبا به دفتر کار خود ببخشید. مبل تختخواب شو نیز جزو محصولات اداری پر استفاده می باشد که یک نوع مبل راحتی به حساب می آید.

يک عدد نيمکت با بدنه اي به رنگ آبي تيره و پايه هاي مشکي در پس زمينه سفيد

یک نیمکت مناسب برای محیط های اداری

نیمکت ها

نیمکت ها چه در پارک مورد استفاده قرار گیرند و چه در یک اداره، بسیار با دوام هستند. نیمکت ها ظاهر خاصی داشته و معمولا ظرفیت آنها بیش از یک نفر است. از نیمکت ها می توانید تقریبا در هر بخشی از محل کارتان استفاده نمایید. از راهرو و لابی گرفته تا اتاق پذیرایی و سالن اجتماع.

يک عدد کشو يا دراور به رنگ قهوه اي روشن که داراي چهار طبقه مي باشد در پس زمينه سفيد

یک عدد دراور اداری مناسب انبار کردن اسناد و مدارک

تجهیزات انباری و سازماندهی اسناد

انبار کردن وسایل و مدارک خود در یک اداره به طور اصولی و مرتب مزایایی دارد. این امر باعث می شود تا هنگامی که به دنبال وسیله یا مدرک مورد نظرتان می گردید، وقت زیادی را تلف ننمایید. همچنین نگهداری اسناد مهم دفتر کارتان در یک مکان امن موجب می شود تا این مدراک از آسیب های احتمالی در امان باشند. در ادامه چند نمونه از تجهیزات مخصوص نگهداری اشیا و اسناد در یک اداره را معرفی می کنیم.

يک عدد کابينت مناسب محيط هاي اداري به رنگ قهوه اي روشن که داراي دو عدد در مي باشد در پس زمينه سفيد

کابینت مناسب محیط های اداری

کابینت های اداری

کارکنان یک اداره وسایلی را همراه با خود به محیط کار می آورند. بدیهی است که باید فضایی را برای نگهداری از تجهیزاتشان مهیا سازیم. کارمندان می توانند لوازم خود را در کابینت های یک اداره قرار دهند و با خیال راحت به انجام وظایف خود بپردازند. وجود این کابینت ها در یک اداره، موجب خشنودی و راحتی پرسنل می شود.

يک عدد قفسه مناسب محيط دفتر کار که از شيش بخش مکعبي شکل مجزا تشکيل شده است با رنگ سياه در پس زمينه سفيد

شلف یا قفسه مناسب دفتر کار و اداره

 قفسه های مناسب برای دفتر کار

برای استفاده بهینه از فضای موجود و همچنین زیبا سازی محیط دفتر کار، می توانید از قفسه های اداری استفاده نمایید. بهتر است کتاب ها و پوشه های مورد نیاز را در این قفسه ها قرار داد.

يک عدد دراور يا کشوي اداري به رنگ بژ روشن که داراي دو طبقه مي باشد و يک کليد بر روي آن قرار گرفته در پس زمينه سفيد

کشوی منساب فضاهای اداری و دفاتر کار

دراور های برای سازماندهی اسناد در دفتر کار

دراور ها هم برای دکوراسیون دفتر کار و هم برای انبار کردن مدارک گزینه خوبی هستند. می توان اسناد و پوشه ها را درون کشو های دراور قرار داد و وسایل تزئینی را بر روی آن گذاشت.

يک عدد قفسه کتاب مناسب فضاي دفتر کار به رنگ بژ روشن که داراي چندين طبقه مي باشد و تعدادي کتاب و لوازم تزئيني در آن قرار گرته است

قفسه کتاب مخصوص محیط های اداری

قفسه کتاب ها

کتابخانه های اداری ابزار مناسبی برای ذخیره سازی کتاب ها و همچنین قرار گرفتن اشیای دکوری می باشند. این قفسه کتاب ها در سایز ها و انواع گوناگونی عرضه می شوند.

نمايي از سيستم نور پردازي يک محيط کار اداري که مجهز به چندين نوع لامپ ديواري مي باشد و تعدادي کارمند در اين اداره مشغول انجام کار هستند

نور پردازی یک اداره امروزی و مدرن

تجهیزات نورپردازی فضاهای اداری

اولین نکته ای که برای نور پردازی یک محیط کار باید در نظر گرفت، ایجاد روشنایی به میزان لازم است. اگر کارمندان بتوانند در یک محیط کار به راحتی همه چیز را ببینند، خلاقیت آنها نیز بیشتر خواهد شد. علاوه بر این بعضی از کارکنان برای انجام وظایف خود نیاز دارند تا نوشته ها یا نقشه ها را به دقت مشاهده نمایند، پس نور پردازی مناسب جزو نکات کلیدی دکوراسیون یک اداره مدرن به حساب می رود. گاهی اوقات نیز ابزار نور پزدازی بیشتر جنبه تزئینی دارند تا روشنایی محیط. مانند استفاده از آباژور در محیط های کلاسیک.

تخته هاي هوشمند مورد استفاده در اتاق جلسه يک اداره به رنگ مشکي که بر روي ديوار نصب گشته اند

استفاده از تخته ها در شرکت ها و فضاهای اداری

انواع تخته های اداری

اگر وظایف و اهداف کارمندان یک اداره را بر روی تخته نوشته و در مقابل چشم آنان قرار دهید، باز دهی و سرعت عمل کارکنان افزایش می یابد. استفاده از تخته ها تاثیر بسزایی در سازماندهی پرسنل دارد. کارمندان می توانند با توجه به لیست وظایفشان که بر روی یک تخته در مقابل آنان قرار گرفته، زمان خود را مدیریت کنن. در ادامه انواع تخته مورد استفاده در یک دفتر کار را معرفی می نماییم.

يک عدد وايت برد مناسب فضاهاي اداري و محيط دفتر کار با حاشيه هايي به رنگ طوسي در پس زمينه سفيد

وایت برد مناسب فضاهای رسمی و محیط کار

وایت برد

وایت برد متداول ترین نوع تخته ای است که در محیط کار و اداره استفاده می شود. با استفاده از ماژیک می توان مطالب و نکات مورد نظر را بر روی وایت برد یا تخته سفید نوشت. نوشتن اهداف بر روی تخته باعث می شود تا کارمندان تمرکز بالاتری روی عملکرد و زمان بندی فعالیت های خود داشته باشند.

اسمارت برد مناسب محيط هاي اداري و دفاتر کار که روشن است و در پس زمينه سفيد قرار گرفته

صفحه نمایش هوشمند یکی از لوازم مهم دفاتر کار امروزی به شمار می رود

تخته های هوشمند

تخته های هوشمند جزو تجهیزات مدرن یک اداره یا دفتر کار به حساب می روند. کاربرد و نقش این تخته ها در محیط کار مانند وایت برد است. نکات منفی ای که هنگام استفاده از وایت برد با آنها مواجه می شوید در تخته های هوشمند وجود ندارند.

محيط يک اداره که شامل چندين ميز و صندلي است و روي هر ميز يک کامپيوتر قرار گرفته

نمونه ای از میز و صندلی های مورد نیاز در یک محیط اداری

اهمیت تعیین بودجه برای مبلمان اداری دفتر کار

اگر قصد خرید میز و مبلمان اداری دارید، ابتدا باید تعیین کنید که تا چه مقدار هزینه صرف چیدمان دفتر کار خود خواهید کرد. فروشگاه ها انواع مختلفی مبل و صندلی در قیمت ها و طرح های گوناگون به شما معرفی خواهند نمود. شما نباید صرفا طراحی و مدل یک میز یا صندلی را در نظر بگیرید. باید بودجه و توان مالی خود را نیز لحاظ نمایید. باید سعی کنید که لوازم مورد نظرتان را با بهترین قیمت ممکن تهیه فرمایید.

چيدمان اتاق استراحت يک دفتر کار امروزي که به چند عدد ميز پذيرايي و مبل راحتي تجهيز گشته

نمایی از چیدمان و مبلمان اتاق استراحت یک اداره مدرن

به عناون نتیجه گیری می توان گفت که مبلمان یک محیط کار، قسمت بزرگی از دکوراسیون و چیدمان محل کار را تشکیل می دهد. شما نمی توانید یک دفتر کار امروزی یا یک اداره مدرن را بدون مبل و میز و صندلی تصور نمایید. بخش های مختلف هر اداره، به میز و صندلی مخصوص خود احتیاج دارند. شما با شناخت انواع مختلف مبلمان اداری، می توانید تجهیزات مورد نیاز دفتر خود را تهیه نمایید.

هیات تحریریه چوبیکانو نگاه شما را ارج می نهد

ارتباط با ما

خرسندیم که نقطه نظرات شما را بخوانیم ثبت پاسخ هیات تحریریه چوبیکانو را از طریق پیامک به شما اطلاع می دهیم
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • عباس قنبری زاده 1400 | 10 | 28

    سلام. این صندلی های اداری که عکسش رو در مقاله قرار دادید برای فروش هم دارید؟

    • هیات تحریریه چوبیکانو 1400 | 10 | 28

      با عرض سلام و احترام خدمت شما.
      خیر این محصولات را نداریم و موارد مشابه موجود هستند. برای مشاهده انواع صندلی اداری شیک و لوکس ، به فروشگاه چوبیکانو مراجعه نمایید.

مشاوره و بازدید حضوری
سفارش سازی
بهترین قیمت
تحویل در محل

چوبیکانو تلفیق خلاقیت و نوآوری از سرزمین هنر و زیبایی ایران ©2020