يک عدد تي وي باکس مدرن به رنگ سفيد و مشکي که از چندين بخش مجزا و شلف و کشو تشکيل شده است و لوازمي از جکمله يک تلويزيون در آن قرار گرفته

هفده مدل میز مدرن برای تلویزیون

دکوراسیون داخلی منزل

در این مقاله چند مدل میز تلویزیون مختلف را معرفی نموده و ویژگی های هر یک را بررسی خواهیم کرد. میز تلویزیون از اجزای اصلی دکوراسیون داخلی منزل به شمار می رود. میز های تلویزیون تنوع بسیار بالایی دارند و شاید شما نتوانید تشخیص دهید که چه مدل میز زیر تلویزیونی برای اتاق نشیمن شما مناسب است. این مقاله حاوی اطلاعات مفیدی است که در انتخاب یک میز تی وی مناسب به شما کمک خواهد کرد.

مدل های مدرن در طراحی میز برای تی وی

امروزه میز تلویزیون های گوناگون و متنوعی در بازار موجود است. تنوع بالای این میز ها باعث می شود که مشتری نتواند به راحتی میز مورد نظر خود را پیدا کند. در این مقاله هفده مدل میز تلویزیون را معرفی نموده و به بررسی ویژگی های هریک می پردازیم. با انتخاب یک میز تلویزیون زیبا و مناسب می توانید ظاهری مدرن و امروزی به اتاق نشیمن خود ببخشید.

باکس تی وی دیواری به رنگ طوسی و قهوه ای در تصویر می باشد که قسمت بالای آن به صورت کابینتی و قسمت پایینی آن به صورت کشویی می باشد و در وسط این میز نمایشگر قرار می گیرد و کنار آن یک قفسه کابینتی می باشد که به صورت نیمه باز است و داخل آن با وسایل تزیینی چیدمان شده است.

باکس تلویزیون مدرن برای نشیمن با فضای محدود

میز مدرن تلویزیون برای نشیمن  کوچک

امروزه انواع باکس ها یا میز تلویزیون دیواری با طرح ها و شکل های هندسی متفاوتی وجود دارند. در صورت محدود بودن فضای اتاق نشیمن، باید از یک باکس تی وی کوچک استفاده نمود. در اینگونه محیط ها میز تلویزیون در داخل ماژول های بسته (کابینت و کشو) قرار می گیرد. در تصویر بالا نمای کلی این باکس قابل رویت است.

برای مشاهده انواع  زیر تلویزیون دیواری به بخش فروشگاهی سایت چوبیکانو مراجعه نمایید.

میز تی وی قفسه بسته به رنگ سفید تمام فضای دیوار پشتی را اشغال کرده است و نمایشگر در قسمت مرکزی آن می باشد و کنار نمایشگر یک قفسه بسته با درب شیشه ای می باشد که داخل آن با وسایل تیزیینی چیدمان شده است.

باکس تی وی مدرن قفسه باز

باکس نمایشگر مدرن با قفسه های باز

میز های تی وی انواع مختلفی دارند. اما در هر صورت باکس ها فضای کمی اشغال می نمایند و مناسب اتاق های کوچک می باشند. این مدل میز تلویزیون دیوار را می پوشانند و ظاهر زیبایی به اتاق می بخشند. در تصویر بالا میز تلویزیون سفید دو قسمتی را مشاهده می کنید که تلویزیون را در خود جای داده است.

باکس تلویزیون چوبی قفسه باز با ترکیب رنگ های مشکی و قهوه ای روشن در تصویر می باشد که نمایشگر در مرکز آن قرار گرفته است و در بالای آن قفسه بازی می باشد که روی آن با استفاده از سه قاب تزیین شده است و رو به روی میز نمایشگر صندلی نارنجی رنگی وجود دارد.

میز نمایشگر مدرن مدل ترکیبی

میز تلویزیون ترکیبی

استفاده از رنگ ها و طرح های متفاوت، مشخصه اصلی این مدل میز تلویزیون جدید می باشد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید یک قسمت این میز از جنس چوب با طراحی سنتی می باشد و بخش دیگر که به رنگ زغالی است، از جنس ام دی اف بوده و شلف آن دیواره شیشه ای دارد. به عبارتی دیگر، در طراحی این میز ترکیبی، سبک کلاسیک و مدرن در کنار هم قرار گرفته اند.

انواع مدل های میز ال سی دی ام دی اف را در بخش فروشگاهی سایت چوبیکانو ببینید.

میز زیر تلویزیونی مدرنی با رنگ نارنجی در تصویر می باشد که بر روی دیوار نصب شده است و قفسه های آن به صورت مجزا و بسته شیشه ای می باشد و صفحه نمایشگر در مرکز آن قرار گرفته است.

باکس نمایشگر مدرن رنگ روشن

میز تلویزیون با رنگ روشن

در  طراحی میز تی وی مدرن و امروزی، اغلب از رنگ های تند استفاده می شود. سایه نارنجی که در تصویر بالا مشاهده می کنید  رنگی روشن دارد، اما نمایی بسیار جذابی را ایجاد کرده است. علاوه بر این به کار بردن قسمت های شیشه ای در این میز، ترکیب بسیار متعادلی را ایجاد نموده. میز تلویزیون چوبی به دلیل رنگ روشنی که دارد به محیط خانه شادی و سر زندگی بخشیده است.

برای دیدن انواع مدل های مدل میز تلویزیون چوبی  به بخش فروشگاهی سایت چوبیکانو مراجعه نمایید.

میز زیر تلویزیونی به رنگ طوسی و سفید به صورت پایه ای با قفسه هایی بسته که متصل به دیوار هستند در تصویر موجود می باشد که صفحه نمایشگربر روی قسمت پایه ای میز قرار دارد و کنار این میز سه چمدان که به روی هم می باشند چیدمان شده است

باکس تی وی مدرن نوستالژی

میز مخصوص نمایشگر نوستالژی

در تصویر بالا، قرار گرفتن میز نمایشگر در اتاق نشیمن ترکیب خاصی را به وجود آورده است. با اینکه هم از سبک مدرن و هم کلاسیک در این محیط استفاده شده، ولی این ترکیب بسیار طبیعی به نظر می رسد. چمدان های قدیمی که با ابعاد و رنگ های مختلف در کنار صفحه نمایشگر روی هم قرار گرفته اند نیز جلوه ای نوستالژی و کلاسیک به فضا بخشیده بر خلاف میز تلویزیون که طراحی مدرنی دارد. همچنین تضاد بین خطوط منظم و مدرن میز تلویزیون کلاسیک با چمدان های کهنه باعث جذابیت بیشتر اتاق نشیمن شده است.

برای مشاهده انواع میز تلویزیون سلطنتی و کلاسیک به بخش فروشگاهی سایت چوبیکانو مراجعه نمایید.

میز زیر تلویزیونی پایه ای همراه با قفسه هایی به صورت باز و بسته که متصل به دیوار می باشند در تصویر وجود دارد که رنگ دیوار پشتی آن طوسی و رنگ میز طوسی روشن همراه با تکه هایی از رنگ قهوه ای است

میز نمایشگر مدرن هندسی

میز تلویزیون هندسی مدرن

استفاده از تی وی باکس های هندسی آزادی عمل بسیار زیادی در طراحی داخلی و چیدمان اتاق نشیمن به شما می دهد. بخاطر شکل های خاص، و ترکیب رنگ گسترده ای که مهیا می نمایند، گزینه ایده آلی برای دکوراسیون اتاق نشیمن به حساب می روند. همانطور که در تصویر بالا ملاحظه می فرمایید، از سه رنگ قهوه ای، استخوانی و طوسی در طراحی این میز استفاده شده است.

میز دیواری برای تلویزیون در تصویر به رنگ طوسی روشن قرار دارد که به صورت یک قفسه باز و سه قفسه بسته می باشد و تی وی در گوشه راستی میز نیز قرار دارد و در قسمت قفسه باز آن از کتاب ها و دیگر وسایل تزیینی نیز چیدمان شده است.

میز برای تلویزیون به سبک مدرن

با استفاده از میز ها می توان معماری فضا را برجسته کرد و ظاهر زیبایی به اتاق نشیمن بخشید. با توجه به تصویر، قسمت فوقانی چشم نواز ترین بخش این میز تلویزیون به نظر می رسد، هر چند که بر اساس خطوط و زاویه های ساده طراحی شده است. در طراحی این میز تلویزیون مدرن ، بین بخش های بسته و باز، تعادلی خوبی برقرار است.

میز نمایشگر مدرن دیواری به صورت قفسه بسته و باز می باشد که به رنگ طوسی و سفید است و صفحه نمایشگر در گوشه سمت چپ میز نیز قراار دارد و همچنین قفسه باز آن از کتاب هایی پر شده است و بر روی میز های قفسه بسته یک عدد آباژور و تعدادی وسایل تزیینی دیگر بر روی این میز چیدمان شده است.

تی وی ست مدرن مجزا

میز نمایشگر مدرن با قطعات مجزا

بسیاری از میز های مدرن مخصوص نمایشگر، از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند که این قسمت ها به عنوان قطعات مجزا از هم عمل می کنند. این امر باعث می شود تا کل مجموعه میز تلویزیون بسیار انعطاف پذیر تر باشد. علاوه بر این باعث می شود که فضای اتاق بزرگ تر و جادار تر به نظر برسد. این نوع طراحی برای خانه هایی با اتاق نشیمن کوچک گزینه مناسبی می باشد. همانطور که مشاهده می کنید وسایل بسیاری از جمله یک آباژور مدرن روی این میز تی وی قرار گرفته اند.

برای خرید میز ال سی دی مدرن به بخش فروشگاهی سایت چوبیکانو مراجعه نمایید.

میز نمایشگر پایه ای به صورت قفسه بسته به رنگ طوسی در تصویر می باشد که تی وی بر روی آن قرار گرفته است و پشت میز پرده خاکستری رنگی نیز می باشد.

میز نمایشگر مدرن کاربردی

تی وی باکس کاربردی

در صورتی که نمی خواهید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید و ترجیح می دهید که آن را جلوی پنجره بگذارید، باید از میز تی وی مخصوص استفاده نمایید. باید توجه داشت که این میز زیر تلویزیونی را می توان تقریباً در هر گوشه از اتاق نشیمن یا تی وی روم قرار داد. این میز با وجود ابعاد کوچکش، فضای ذخیره سازی زیادی را فراهم می نماید که یک ویژگی بسیار مفید محسوب می شود.

میز نمایشگر مدرن دیوار ی و پایه ای که ترکیبی از هر دوی آنها می باشد در این عکس مشاهده می کنید و میز تی به صورت کابینتی قفسه باز و قفسه بسته می باشد و صفحه نمایشگر به بدنه این میز در قسمت مرکزی نیز متصل شده است و میز به رنگ قهوه ای تیره می باشد.

میز برای نمایشگر مدل 10

میز تی وی کوتاه

نیازی نیست که حتما میز نمایشگر ارتفاع زیادی داشته باشد. اگر می خواهید ارتفاع سقف بلندتر به نظر برسد، یا از رنگ خاصی در پس زمینه استفاده نمایید، میز تلویزیون های کوتاه گزینه مناسبی برای شما هستند.

برای انتخاب بین انواع میز تلویزیون از جمله میز تلویزیون هایگلاس و میز تلویزیون آینه ای پیشنهاد می کنیم مقاله ” انتخاب میز تلویزیون در دکوراسیون نشیمن ” را مطالعه نمایید.

میز زیر تلویزیونی پایه دار به صورت قفسه باز می باشد که در امتداد دیوار این قفسه به رنگ قهوه ای روشن نصب شده اند و بدنه اصلی این میز به رنگ قهوه ای تیره تر می باشد و نمایشگر بر روی آن قرار دارد و دیواره پشتی آن به صورت راه را به رنگ ساه و سفید می پوشند.

باکس تلویزیون مدرن با مقیاس کوچک

میز زیر تلویزیونی با مقیاس کوچک

در تصویر بالا یک میز با مقیاس کوچک را مشاهده می فرمایید. این میز همانند یک نقطه کانونی در مقابل دیوار پشت سرش قرار گرفته است. اگر این مدل دکوراسیون را می پسندید، استفاده از این نوع میز نمایشگر می تواند برای شما مناسب باشد.

برای آشنایی بیشتر با سبک مدرن در مبلمان اتاق تلویزیون مقاله ” انواع میز های مدرن مناسب برای تلویزیون ” را مطالعه نمایید.

یک میز نمایشگر طوسی به صورت پایه ای در امتداد دیوار در تصویر می باشد که تی وی بر روی آن قرار گرفته است و دیواره پشتی آن به صورت ساده و به رنگ سفید می باشد و این میز به صورت قفسه باز می باشد که در داخل آن ها لوازم جانبی چیدمان شده است و رو به روی آن میز های مشکی قرار دارد.

میز نمایشگر مدرن مدل 12

میز تی وی گسترده

گاهی اوقات استفاده از یک میز زیر تلویزیونی ساده، پاسخگوی نیاز های شماست. اگرچه این تی وی ست بسیار ساده است، اما فضای ذخیره سازی زیادی را برای یک اتاق نشیمن کوچک فراهم می کند. می توانید تلویزیون را بر روی هر قسمتی از میز که خواستید قرار دهید.

باکس تی وی پایه ای به رنگ خاکستری در امتداد دیوار قرار دارد و دیوار پشتی آن به رنگ سفید می باشد و تی وی در بر روی آن قرار دارد و دو عدد قاب و یک آباژور بر روی میز چیدمان شده است و یک مردی کنار میز ایستاده است

باکس تی وی خطی خانگی

میز تلویزیون مدل خطی خانگی

در این تصویر نیز همانند عکس قبلی، یک میز تلویزیون ساده با طرح مشابه از زاویه ی دیگری دیده می شود. با توجه به دکوراسیون داخلی اتاق، میز نمایشگر می تواند چیدمان برجسته یا ترکیبی داشته باشد. منظور از چیدمان ترکیبی این است که میز تلویزیون با سایر اجزای دکوراسیون اتاق نشیمن ترکیب شود. برای این مدل چیدمان روش های گوناگونی وجود دارد.

میز زیر تلویزیونی مشکی رنگ به صورت کشویی و قفسه باز می باشد که تی وی بر روی آن قرار گرفته است و دیوار پشتی آن به رنگ قهوه ای تیره می باشد و قفسه بازی بر روی دیوار متصل شده است که روی آن با وسایل تزیینی چیدمان شده است و رو به روی میز نیز صندلی سفیدی قرار دارد.

باکس تلویزیون مدرن مدل 14

باکس تی وی شلوغ

چنانچه در اتاق نشیمن خود به فضای ذخیره سازی زیادی نیاز ندارید، لزومی ندارد از میز تلویزیون های بزرگ استفاده کنید. در این صورت یک میز تی وی شلوغ نیز می تواند پاسخگوی نیاز های شما باشد. همچنین می توانید این مدل تی وی باکس ها را با چیدمان دیوار ترکیب نمایید.

باکس تی وی چوبی به رنگ کرم روشن به صورت قفسه باز در تصویر می باشد که نمایشگر در مرکز آن قرار گرفته است و داخل قفسه های میز نیز تعدادی کتابل چیدمان شده است و همینطور کنار میز گلدان های مشکی قرار دارد

باکس تی وی مدرن مدل 15

میز زیر تی وی مدل پانزده

اگر می خواهید اتاق خود را با استفاده از تی وی باکس به دو قسمت تقسیم نمایید، می توانید ازاین مدل میز تی وی استفاده کنید. این مدل قاب تلویزیون ها ابعاد بزرگی دارند و برای مثال می توانید با استفاده از آنها اتاق نشیمن را از آشپز خانه جدا نمایید.

باکس تلویزیون سفید رنگی که به صورت کشویی می باشد در دیواری پشتی به رنگ آبی قرار دارد و صفحه نمایشگر بر روی آن قرار دارد و کنار میز برگ های یک گیاه سبز رنگ مشخص است.

میز نمایشگر مدرن مدل 16

باکس تلویزیون مدل متضاد

میز تلویزیون های متضاد از چندین بخش مختلف تشکیل شده اند و شما می توانید هر قسمتی از این میز را که می خواهید، در مرکز توجه قرار دهید. به عنوان مثال، همانطور که در تصویر بالا مشاهده می فرمایید میز زیر تلویزیون می تواند با دیوار و قسمت های دیگر در تضاد باشد و از این طریق خود را در ترکیب پس زمینه نشان می دهد.

میز نمایشگر پایه ای با رنگ ترکیبی سفید و قهوه ای و قفسه های بسته دیواری به رنگ یشمی و طوسی با دیوار پشتی قهوه ای رنگ نیز قرار دارد و نمایشگر بر روی میز می باشد

باکس نمایشگر مدرن تلفیقی

باکس نمایشگر مدرن تلفیقی

اگر میز تی وی شما از بخش های مجزا تشکیل شده است، می توانید به هر بخش رنگ متفاوتی بدهید. اینگونه به طور کلی آنها زیبا به نظر می رسند اما هر قطعه به صورت جداگانه نیز برجسته می شود. میز نمایشگر می تواند به شکل یک قفسه دیواری ساده نیز باشد، اما در این صورت هم می توانید تی باکس را با دکوراسیون کلی محیط ادغام نمایید.

برای آشنایی بیشتر با انواع میزهای تلویزیون دیواری مقاله ” معرفی طرح های میز دیواری برای تلویزیون ” را مطالعه نمایید.

به عنوان نتیجه گیری می توان گفت شما با توجه به دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن و چیدمان آن، می بایست میز تلویزیون مناسب را انتخاب نمایید. به طور کلی میز های نمایشگر انواع مختلفی دارند که می توانید مدل دلخواه خود را از میان این طیف گسترده انتخاب کنید.

هیات تحریریه چوبیکانو نگاه شما را ارج می نهد

ارتباط با ما

خرسندیم که نقطه نظرات شما را بخوانیم ثبت پاسخ هیات تحریریه چوبیکانو را از طریق پیامک به شما اطلاع می دهیم
دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محسن 1400 | 07 | 07

    سلام وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم میز تلویزیون دیواری می فروشید؟

مشاوره و بازدید حضوری
سفارش سازی
بهترین قیمت
تحویل در محل

چوبیکانو تلفیق خلاقیت و نوآوری از سرزمین هنر و زیبایی ایران ©2020